تقویت زیرساخت ها راه جلوگیری از مهاجرت نخبگان است


تقویت زیرساخت ها راه جلوگیری از مهاجرت نخبگان است

بابل - رئیس بنیاد نخبگان مازندران گفت: برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید زیرساخت ها تقویت شود و از نخبگان حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن جهانشاهی پیش ازظهر پنجشنبه در همایش ملی نکوداشت عالم فرزانه آیت اله شیخ محمدفاضل استرآبادی در دانشگاه نوشیروانی بابل اظهار داشت: تا به حال بستر مناسبی برای تکریم از نخبگان وجود نداشت و باتوجه به قانون ماده ۳ تبصره ۶۳ بستری مناسب برای تکریم تکلیف کرده است که در راستای اقتصاد مقاومتی در محور دانش بنیان این قانون اجرا می شود.

وی افزود: همایش نکوداشت این عالم فرزانه به منظور بستر سازی فرهنگ نخبه سازی با حداقل ترین امکانات برگزار شده است و این نکوداشت به منظور الگو سازی برای اتحاد بین نخبگان حوزه ودانشگاه راه اندازی شدکه تا ارتباط بین این دوقشر مستحکم شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان مازندران اظهار داشت: جایزه علمی نخبگان به منظور بورس تحصیلی برای به یادگار نگهداشتن نام این عالم بزرگوار در این مراسم رونمایی خواهد شد تا بتواند نام این عالم فرزانه برای همیشه ماندگار شود.

این مسئول بیان کرد: به‌شدت به دنبال ماندگاری نخبگان هستیم و این امر با شعارهایی چون «جوانان مهاجرت نکنند و به آن سوی آب نروند» تحقق پیدا نمی‌کند، بلکه باید زیرساختها را در اختیار آنها قرار بدهیم تا مهاجرت نکنند و البته فقط حمایت کافی نیست و باید تاثیرگذاری نخبگان دیده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403