چوزن جیکوبز به سریال Castle Rock می‌پیوندد


چوزن جیکوبز به سریال Castle Rock می‌پیوندد

«چوزن جیکوبز» (Chosen Jacobs) که یکی از بازیگران فیلم ترسناک It بود، برای هنرنمایی دوباره در کنار «بیل اسکارسگارد» (Bill Skarsgard) به سریال Castle Rock پیوست. سریال Castle Rock که چندی دیگر از شبکه Hulu پخش خواهد شد، بسیاری از شخصیت‌های داستان «استیون کینگ» (Stephen King) را در یک روایت جمع...

«چوزن جیکوبز» (Chosen Jacobs) که یکی از بازیگران فیلم ترسناک It بود، برای هنرنمایی دوباره در کنار «بیل اسکارسگارد» (Bill Skarsgard) به سریال Castle Rock پیوست.

سریال Castle Rock که چندی دیگر از شبکه Hulu پخش خواهد شد، بسیاری از شخصیت‌های داستان «استیون کینگ» (Stephen King) را در یک روایت جمع کرده و باری دیگر آن‌ها را در یک تصویر قرار می‌دهد. چوزن جیکوبز در فیلم It که سال پیش اکران شد، نقش مایک را بازی می‌کرد و حالا قرار است که این بازیگر ۱۶ ساله در سریال Castle Rock هنرنمایی کند.

جیکوبز تنها بازیگر این سریال نیست که قبلا در یکی از آثار استیون کینگ ایفای نقش کرده؛ «سیسی اسپیسک» (Sissy Spacek) که سابقه بازی در فیلم Carrie را داشته و بیل اسکارسگارد که نقش پنی‌وایز (Pennywise)، دلقک داستان را در فیلم It بازی کرده بود، همگی در سریال Castle Rock حضور دارند.

این سریال، داستان تمام کتاب‌های محبوب کینگ را در خود می‌گنجاند و آن‌ها را در یک فضا جمع‌آوری می‌کند. وقایع داستان در چند کیلومتری جنگل‌های Maine اتفاق می‌افتند؛ به شهر Maine در Castle Rock، در اکثر کارهای کینگ اشاراتی شده. از Cujo و Dark Half تا It و The Body و حتی Shawshank Redemption، همگی یا داخل Castle Rock اتفاق افتاده‌اند و یا جایی در همان نزدیکی.

جیکوبز نقش شخصیتی به نام «وندل دیور» (Wendell Deaver) را بازی می‌کند که پسر «هنری دیور» (Henry Deaver) با بازی «آندره هلند» (Andre Holland) بوده و شخصیتش به این صورت تعریف شده که «یک وکیل مخصوص زندانیان اعدامیست و گذشته‌ای گنگ و نامعلوم دارد».

چوزن جیکوبز به سریال Castle Rock می‌پیوندد

از سوی دیگر، اسکارسگارد این بار نقش پنی‌وایز را بازی نمی‌کند و به جایش در نقش «جوانی با مشکل قانونی غیرمعمول» هنرنمایی می‌کند. به احتمال زیاد همین مشکل قانونی اوست که باعث آشناییش با هنری می‌شود. یکی از موضوعات هیجان انگیز درباره این شخصیت، اسیر بودنش در زندان مشهور شاوشنک است.

بیل اسکارسگارد در مصاحبه‌ای با Rotten Tomatoes تاکید کرده که چون این سریال به کینگ مربوط است، لزوما دلیل نمی‌شود که شخصیت او در سریال Castle Rock شبیه به پنی‌وایز باشد.

چیزی که می‌خواهم بر رویش تاکید داشته باشم آن است که این دو اثر کاملا متفاوتند. دنیای سریال Castle Rock دنیایی کاملا جدید است. در واقع همان دنیای استیون کینگ است… مکان‌هایی که در گذشته از طریق خواندن کتاب‌های او با آن‌ها آشنا شده بودیم، اما موضوع داستان کاملا جدید است. شخصیتی که من قرار است نقشش را بازی کنم، بسیار جالب و عجیب است. کاملا با پنی‌وایز متفاوت است و روشی که با آن این شخصیت را به تصویر می‌کشم، کاملا با پنی‌وایز فرق می‌کند.

جیکوبز و اسکارسگارد هر دو در تابستان امسال فیلم برداری قسمت دوم فیلم IT را آغاز می‌کنند. سریال Castle Rock نیز همین تابستان از Hulu پخش می‌شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
چوزن جیکوبز به سریال Castle Rock می‌پیوندد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)