روز زن


لباس‌ها دنیا را تغییر نمی‌دهند، بلکه زنانی که آن‌ها را می‌پوشند دنیا را تغییر خواهند داد. زنان بزرگترین قطب جامعه هستند. تغییراتی که هرروزه زنان در جای جای دنیا می‌دهند قابل تقدیر است. اولین نفس یک نوزاد ، اولین قدم‌هایش در دست مادر ‌‌، موهبت داشتن یک همراه همیشگی ، یک همسر ، یک خواهر و یک دوست ، هیچ یک از کلماتی که از ذهنمان بر ورق...

روز زن

لباس‌ها دنیا را تغییر نمی‌دهند، بلکه زنانی که آن‌ها را می‌پوشند دنیا را تغییر خواهند داد.

زنان بزرگترین قطب جامعه هستند. تغییراتی که هرروزه زنان در جای جای دنیا می‌دهند قابل تقدیر است. اولین نفس یک نوزاد ، اولین قدم‌هایش در دست مادر ‌‌، موهبت داشتن یک همراه همیشگی ، یک همسر ، یک خواهر و یک دوست ، هیچ یک از کلماتی که از ذهنمان بر ورق جاری می‌شوند گویای احساس جاری بین ما و زنان حاضر در لحظات هرروزمان نیست.

روز زن مبارک

به مناسبت این روز از زنانی که چند سال اخیر در زمینه مد و فشن موفق و مطرح هستند تشکر می‌کنیم و چند نفرشان را نام می‌بریم. این زنان تغییرات بسیاری در لباس روزمره ما در سراسر دنیا به وجود آورده اند.

معاون مدیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای “تارگت”، پاتریشیا آدامز که موسس چندین برند مختلف در زمینه مد و فشن است. او در زمینه همکاری با برند‌های لوکس و گران برای تولید کمد‌های کپسولی با قیمت‌های مناسب پیشتاز است. او هرساله چندین لاین لباس مختلف با فروش بالا برای فروشگاه‌های تارگت می‌آورد. اقتصادی بودن کالاهای تولیدی وی و ترکیب لوکس کاربردی لباس‌ها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کار اوست.

فرانسسکا امفیتئاترف ، مدیر طراحی کمپانی “تیفانی اند کو” است . او در رزومه خود همکاری با چندین برند مطرح جهانی مانند شنل و فندی در طراحی کلکسیون های جواهرات و زیورآلاتشان دارد . همچنین با سایر برند ها هم در طراحی های طلا و نقره همکاری داشته است. او یکی از مدیران با صلاحیت و خلاق در زمینه طراحی و تولید جواهرات و طلا و نقره می‌باشد.

دلفین آرنالت معاون مدیر برند “لویی ویتون” ، او همواره در لیست زنان موفق در زمینه فشن است . وی اولین مدیر زن در این کمپانی بوده و در هر موقعیتی درخشیده و لیاقتش را اثبات کرده است . او دختر یکی از بزرگترین رؤسا و عضو هیات مدیره لویی ویتون است و در آینده پیش‌بینی می‌شود که جای پدرش را در قلمرو او بگیرد و به عنوان امپراطور این برند به فعالیتش ادامه دهد.

سوفیا آموروسو موسس و مدیر برند “نستی‌گل” است . وی در سن ۲۲ سالگی کارش را از زیرزمین خانه خاله‌اش شروع کرد و با فروش لباس‌های ارزشمند قدیمی روی سایت ایبی تجربه کسب کرد . کم کم کمپانی خودش را تاسیس کرد و خط تولید لباس‌های قیمت مناسب خودش را روی سایت خودش فروخت . بعدا کتابش به اسم رییس دختر که درباره مستقل شدن خانم‌ها و ایجاد شغل برای خودشان بود یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز شناخته شد .



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آموزش دوخت چادر ماشین برای افراد مبتدی