آیا در دوران بیماری سرطان دچار کاهش وزن شدید؟


آیا در دوران بیماری سرطان دچار کاهش وزن شدید؟

آیا در دوران بیماری سرطان دچار کاهش وزن شدید؟ من حدود 69 کیلوگرم در طول درمان کاهش وزن پیدا کردم و فقط 63 کیلوگرم وزن داشتم. این کاملاً بی رحمانه بود!  من انقدر لاغر و تکیده شده بودم که تحمل نشستن را نداشتم و میبایست بالش زیر خودم میگذاشتم. چون وزن زیادی را در مدت پنج و نیم هفته کم کرده بودم. خانم دانته شما تنها کسی نیستید که وزن...

آیا در دوران بیماری سرطان دچار کاهش وزن شدید؟

من حدود ۶۹ کیلوگرم در طول درمان کاهش وزن پیدا کردم و فقط ۶۳ کیلوگرم وزن داشتم. این کاملاً بی رحمانه بود! من انقدر لاغر و تکیده شده بودم که تحمل نشستن را نداشتم و میبایست بالش زیر خودم میگذاشتم. چون وزن زیادی را در مدت پنج و نیم هفته کم کرده بودم. خانم دانته

شما تنها کسی نیستید که وزن کم کردید و در این مورد خود را تنها احساس نکنید. چون در طول درمان، خیلی از بیماران سرطانی اشتهای خود را از دست داده و به سختی غذا میخورند.

پس میبایست در این دوران میزان کالری و پروتئین مصرفی خود را بالا ببرید. سعی کنید مقادیر کمتر غذا ولی در وعده های بیشتر مصرف کنید. میان وعده های سالم مانند سبزیجات، برش های میوه، ماست، آجیل و میوه های خشک میتواند شما را تقویت کند و انرژی مورد نیاز شما را در طی روز تامین کند.

او از خوردن امتناع میکرد. من یک تخم مرغ آب پز برش داده شده یا برش های طالبی و هندوانه را هر روز کنار تختش قرار میدادم. با کمک خلال دندان، گاز گرفتن و بلعیدن برای او راحت تر می شد. خانم اودیله (پرستار)

توصیه ها:

غذاها و نوشیدنی های غنی از پروتئین و کالری را انتخاب نمایید. هر ساعت و یا هر دو ساعت یکبار کمی غذا بخورید. کابینت خود را از میان وعده های سالم که به سرعت و به راحتی در هر زمان در دسترس باشد، پر کنید. زمان و مقدار غذا خوردن خود را تصحیح کنید و بهترین استفاده را از روزهای خوبتان ببرید. تا جاییکه میتوانید ورزش کنید. پیاده روی قبل از غذا اشتها را نیز افزایش می دهد.
آیا در دوران بیماری سرطان دچار کاهش وزن شدید؟


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نئوتادین برای چه بیماری تجویز می شود و چه عوارضی دارد؟