آیا تحرک میتواند در دوره درمان مفید باشد ؟


آیا تحرک میتواند در دوره درمان مفید باشد ؟

آیا تحرک میتواند در دوره درمان مفید باشد ؟ این درست است که باید حس و حال فعالیت بدنی را داشته باشید، اما حتی اگر علاقه ای ندارید باید ورزش و تحرک را بخشی از فعالیت روزانه خود قرار دهید. بسیاری از پزشکان به بیماران خود توصیه میکنند که همچنان فعالیت بدنی سابق خود را تا حد امکان داشته باشند. چون فعالیت بدنی، سلامتی، افزایش اشتها و...

آیا تحرک میتواند در دوره درمان مفید باشد ؟

این درست است که باید حس و حال فعالیت بدنی را داشته باشید، اما حتی اگر علاقه ای ندارید باید ورزش و تحرک را بخشی از فعالیت روزانه خود قرار دهید. بسیاری از پزشکان به بیماران خود توصیه میکنند که همچنان فعالیت بدنی سابق خود را تا حد امکان داشته باشند.

چون فعالیت بدنی، سلامتی، افزایش اشتها و مقابله با هوس های غذایی ناسالم را در پی دارد.

فعالیت بدنی همچنین می تواند:

کاهش عوارض جانبی مانند خستگی کمک به رسیدن و یا حفظ وزن سالم خواب بهتر اعتماد به نفس و کاهش اضطراب و افسردگی بهبود کیفیت زندگی کمک به بدست آوردن مجدد قدرت پس از درمان کاهش استرس

را بدنبال داشته باشد. سطح فعالیت فیزیکی هر فرد متناسب با سلامت کلی او میباشد. و از هر فرد به فرد دیگر متفاوت است. بعنوان مثال در برخی زنانی که ماستکتومی دارند، این تمرینات بخشی از بازیابی توانایی بدن محسوب میشود.

من بعد از عمل جراحی زیاد پیاده روی میکردم. یکبار بعد از سخت ترین شیمی درمانیم تصمیم گرفتم در یک مسابقه ۶ کیلومتر دو شرکت نمایم. در ابتدا به آرامی و بعد به تدریج سرعتم را زیاد کردم. حتی در زمانیکه بعد از شیمی درمانی خسته شده بودم و پرتو درمانی را آغاز کرده بودم، دست از ورزش نکشیدم. واقعا به من انرژی میداد.

آیا تحرک میتواند در دوره درمان مفید باشد ؟


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!