پنج قاره


تعرض گروهی 8 نوجوان به دختر هندی دختری در شهر «رانچی» هند توسط هشت نوجوان مورد تعرض قرار گرفت. بنابر گزارش پلیس، این دختر در حال قدم‌زدن با یکی از اعضای خانواده خود بود که همراه او بعد از ضرب‌وجرح، مجبور به فرار شد و این دختر، توسط جوانان احاطه...

تعرض گروهی 8 نوجوان به دختر هندی
دختری در شهر «رانچی» هند توسط هشت نوجوان مورد تعرض قرار گرفت. بنابر گزارش پلیس، این دختر در حال قدم‌زدن با یکی از اعضای خانواده خود بود که همراه او بعد از ضرب‌وجرح، مجبور به فرار شد و این دختر، توسط جوانان احاطه شد و مورد تعرض قرار گرفت.
اندکی بعد از این اتفاق، یک زن میان‌سال دختر را پیدا کرده و به پاسگاه پلیس برد و دختر جوان در پاسگاه تمام ماجرا را تعریف کرد. پلیس هفت نفر از این جوانان را دستگیر کرد و نفر هشتم همچنان تحت تعقیب است. این دختر که دانشجو نیز است، توسط خانواده‌اش تحت مراقبت قرار دارد.


واژگونی کامیون در هند ۲۵ کشته داد
دست‌کم ۲۵ نفر در پی واژگونی یک دستگاه کامیون در غرب هند جان خود را از دست دادند.
بنابر اعلام مقامات محلی ایالت «گجرات»، این کامیون که حامل میهمانان یک مراسم عروسی بود، در راه دچار سانحه‌ شد و این حادثه ۲۵ کشته برجا گذاشت. همچنین در این حادثه تعدادی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
به گزارش خبرگزاری شینهوا، به دنبال واژگونی این کامیون، نیروهای امداد و نجات و پلیس در محل حادثه حاضر شدند.

مادر مست کودک را به کشتن داد
مادر جوان آمریکایی که در حال مستی فرزندانش را برای تفریح به خیابان برده بود، با رانندگی‌ای خطرناک، پسرش را به کشتن داد و دختران دوقلویش را با جراحات شدید روانه بیمارستان کرد. به گزارش دیلی‌میل، بر اساس اعلام پلیس ایالت «نیومکزیکو»ی آمریکا، «جیم کاندای» 40‌ساله در زمان این حادثه درحالی‌که باسرعت در بزرگراه حرکت می‌کرد، کنترل خودرویش را از دست داد و به‌شدت به دیوار کناری جاده برخورد کرد. این زن پس از دستگیری به اتهام مصرف الکل، رانندگی پرخطر و همچنین به‌مخاطره‌انداختن زندگی فرزندانش به زندان افتاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری