کاسادو رئیس اتحادیه جهانی ورزش سه گانه وارد ایران شد


کاسادو رئیس اتحادیه جهانی ورزش سه گانه وارد ایران شد

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه؛ ماریسول کاسادو ریاست اتحادیه جهانی سه گانه و عضو اجرایی کمیته بین المللی المپیک (IOC) به همراه معاون اجرایی خود سانچز در یک سفر چهار روزه به منظور دیدار و گفت و گو با مسئولان ورزش کشور دقایقی پیش از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد ایران شدند و مورد...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه؛ ماریسول کاسادو ریاست اتحادیه جهانی سه گانه و عضو اجرایی کمیته بین المللی المپیک (IOC) به همراه معاون اجرایی خود سانچز در یک سفر چهار روزه به منظور دیدار و گفت و گو با مسئولان ورزش کشور دقایقی پیش از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد ایران شدند و مورد استقبال سردار صبور ریاست و امیری رئیس کمیته بین الملل فدراسیون کشورمان قرار گرفتند.

ماریسول کاسادو ظهر امروز تهران را به مقصد اصفهان ترک کرده و عصر فردا به تهران باز می گردد. وی در روز چهارشنبه مورخه ۲۳ اسفند ماه دیدارهایی با دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری ریاست محترم کمیته ملی المپیک کشورمان خواهد داشت و سپس روز پنج شنبه ۲۴ اسفند در مجموعه ورزشی آزادی تهران از نزدیک شاهد برگزاری رقابت دوگانه بانوان قهرمانی کشور و مرحله سوم لیگ سراسری بانوان خواهد بود. این دو پنج شنبه شب ایران را ترک می کنند.


منتخب امروز


پایان لیگ فوتبال زنان ایران با این صحنه دراماتیک/ خداحافظی اشکبار پگاه نوری در آغوش برادر