سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در ایلام برگزار شد


سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در ایلام برگزار شد

سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با موضوع بررسی اقدامات دستگاه‌های عضو و برنامه‌ریزی در خصوص افتتاحیه و مانور خودرویی نوروز 97 دوشنبه 21 اسفند برگزار شد.

سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در ایلام برگزار شد

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده مدیر کل میراث‌فرهنگی این استان ضمن تشکر از تعامل و همکاری خوب بین دستگاه‌ها، اظهار کرد: «کمیته‌های 10گانه ستاد سفر استان به خوبی در حال انجام وظایف محوله هستند و همه باید سعی کنیم که سفرهای نوروزی به بهترین شکل در استان انجام و مهمانان نوروزی خاطرات خوبی از ایلام داشته باشند.»

او از برگزاری نوروزگاه‌ها در ایلام و دیگر شهرستان‌ها خبر داد و گفت: «قلعه میرغلام هاشمی در شهرستان دره‌شهر و چشمه‌های آبگرم در شهرستان دهلران به بخش خصوصی واگذار شده‌اند که برنامه‌های فرهنگی در این اماکن تاریخی و گردشگری برگزار می‌شود.»

شنبه‌زاده تصریح کرد: «با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز پاکسازی کلیه محوطه‌های تاریخی و بهسازی تابلوهای معرفی آثار و نصب آن‌ها و همچنین کلیه اقلام تبلیغاتی شامل کتابچه‌ها، بروشور، نقشه راهنمای گردشگری، بِروزرسانی بیلبوردها و... صورت گرفته است.»

احمد کرمی معاون عمرانی استانداری و قائم مقام ستاد سفر استان به نقش‌آفرینی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان عضو در طول ایام نوروز و ایجاد بستر امن و پرنشاط برای ورود گردشگران به استان اشاره تأکید کرد.


او با تأکید بر نقش مهم صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال و نشاط اجتماعی، آماده‌سازی تمامی زیرساخت‌ها، مستندسازی تمام اقدامات و خواستار بررسی نقاط قوت و ضعف ستاد اجرایی خدمات سفر شد.


در این نشست مقرر شد فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان با حضور تمامی دستگاه‌های عضو در روز شنبه 26 اسفند ساعت 9 صبح در محل هتل زاگرس افتتاح و سپس مانور خودرویی از محل پارک جنگلی ارغوان تا میدان قران برگزار شود.


همچنین مقرر شد تمام دستگاه‌های ذیربط برنامه‌ریزی و اقدام لازم را برای تأمین امنیت و رفع موانع ترافیکی در روز پنجشنبه آخر سال به‌عمل آورند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روستاهای شفت ( معرفی 96 روستای شفت )