راهنمای سفر به آنگکور وات ؛ کامبوج (+عکس)


پول‌نیوز -آنگکور وات شهری باستانی در کامبوج بود که مرکز امپراتوری خمر در جنوبشرقی آسیا محسوب می‌شد. هر چند تمدن آن زمان نابود شد، اما معبدها و ساختمان‌های شگفت‌انگیز آن بر جا مانده است. با وجود ازدحام گردشگران در این منطقه، باز هم شور و هیجان...

پول‌نیوز -آنگکور وات شهری باستانی در کامبوج بود که مرکز امپراتوری خمر در جنوبشرقی آسیا محسوب می‌شد. هر چند تمدن آن زمان نابود شد، اما معبدها و ساختمان‌های شگفت‌انگیز آن بر جا مانده است.

راهنمای سفر به آنگکور وات ؛ کامبوج (+عکس)

با وجود ازدحام گردشگران در این منطقه، باز هم شور و هیجان در این فضا برقرار است. محبوب‌ترین معابد این شهر آنگکور وات، بایون، تاپروم و آنگکور تام هستند.

راهنمای سفر به آنگکور وات ؛ کامبوج (+عکس)

سیم‌ریپ، نزدیک‌ترین شهری است که دروازه‌ی ورود به آنگکور وات محسوب می‌شود. در این راهنمای سفر اطلاعاتی راجع به معابد و دیگر بناها خواهیم پرداخت.

راهنمای سفر به آنگکور وات ؛ کامبوج (+عکس)

هزینه‌های معمول
مسافرخانه

کرایه‌ی اتاق در سیم‌ریپ با حمام آب سرد بین ۳۶۰۰ تا ۲۹۰۰۰ تومان متغیر است. چنانچه بخواهید اتاق شما حمام اختصاصی آب گرم داشته باشد، این هزینه نزدیک به ۳۶۵۰۰ تومان است.

هتل

هزینه‌ی اقامت در هتل با امکاناتی چون تهویه‌ی هوا، تلویزیون و حمام آب گرم ۳۶۵۰۰ تومان بوده و برای اتاق دو نفره این قیمت معادل ۴۴۰۰۰ تومان است. برای هتل‌های مجهز به استخر، هزینه‌ی اقامت شبی ۵۸۰۰۰ تومان خواهد بود.

غذا

تنوع خوراک در اینجا فوق‌العاده است. با صرف کمتر از ۳۰۰۰۰ تومان می‌توانید یک غذای خیلی خوب در رستوران سفاش دهید. هر چند به راحتی می‌توانید رستوران‌هایی را پیدا کنید که قیمت غذای آن‌ها بین ۱۴۶۰۰ تا ۲۱۰۰۰ تومان باشد. در اطراف معابد دکه‌هایی را خواهید دید که غذاهای ارزانی با قیمت ۴۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان عرضه می‌کنند.

حمل و نقل

توک‌توک‌ها و ماشین‌های کرایه‌ای شما را در همه جای شهر جا‌به‌جا می‌کنند. چنانچه خودرویی را با راننده کرایه کنید و راننده نقش راهنمای سفر را هم برای شما ایفا کند، هزینه‌ا‌‌ش روزی ۷۵۰۰۰ تومان خواهد شد.

توصیه‌های سفر
مجوز آنگکور وات


تمام افراد غیر کامبوجی برای ورود به آنگکور وات نیاز به مجوز دارند. هزینه‌ی مجوز یک روزه ۲۰ دلار، مجوز ۳ روزه، ۴۰ دلار و مجوز ۷ روزه، ۶۰ دلار است.



منبع:کجارو


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

روستاهای جویبار ( معرفی 71 روستای جویبار )