بازیگر سریال The Walking Dead «مرگ‌های بیشتر» در فصل هشتم را وعده داد


بازیگر سریال The Walking Dead «مرگ‌های بیشتر» در فصل هشتم را وعده داد

به‌نظر می‌رسد که مرگ شخصیت‌های سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) هنوز به پایان نرسیده است. «سث گیلیام» (Seth Gilliam) بازیگر ایفا کننده‌ی نقش «پدر گابریل» (Father Gabriel) به بینندگان این سریال پرطرفدار وعده داد که مرگ‌های بیشتری قبل از پایان فصل هشتم سریال The Walking Dead در راه است.

به‌نظر می‌رسد که مرگ شخصیت‌های سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) هنوز به پایان نرسیده است. «سث گیلیام» (Seth Gilliam) بازیگر ایفا کننده‌ی نقش «پدر گابریل» (Father Gabriel) به بینندگان این سریال پرطرفدار وعده داد که مرگ‌های بیشتری قبل از پایان فصل هشتم سریال The Walking Dead در راه است.

بینندگان این سریال پس از مرگ «کارل گرایمز» (Carl Grimes)، با هنرنمایی چاندلر ریگز» (Chandler Riggs)، تا حدودی شکه شدند و در زمانی که هنوز در حال خو گرفتن با مرگ کارل هستند، توسط گیلیام به آن‌ها هشدار داده می‌شود که مرگ‌های بیشتری در راه است.

در حالی که ممکن است کارل گرایمز مهمترین شخصیت کشته‌شده تاکنون در فصل هشتم باشد، اما ما با شخصیت‌های مکمل زیادی خداحافظی کرده‌ایم از شخصیت «اریک» (Eric) با هنرنمایی «جوردن وودز-رابیسنون» (Jordan Woods-Robinson) گرفته تا شخصیت «گوین» (Gavin) با هنرنمایی «جیسون وارنر اسمیت» (Jayson Warner Smith) و اساساً تمامی افراد لاشخور‌ها. مرگ ببر «پادشاه ایزیکیل» (King Ezekiel) که نامش «شیوا» (Shiva) بود را می‌توان تاحدودی ناراحت‌کننده‌تر از مرگ کارل گرایمز دانست. در حالی که قسمت یازده فصل هشتم به تازگی منتشر شده است، گیلیام به هوادارن هشدار داده است که آماده مرگ‌های بیشتر باشند.

در مصاحبه‌ای که اخیراً سث گیلیام با وب‌سایت Comicbook کرده، وی تنها به دو کلمه نیاز داشت تا به طرفداران بفهماند که آن‌ها باید انتظار چه چیزی از بازگشت شخصیتش به تلویزیون در قسمتی با عنوان «مرد یا زنده» (Dead or Alive) را داشته باشند. “مرگ‌‌های بیشتر”، این بازیگر ادعا می‌کند کنار آمدن با رفتن بازیگران همکارش بسیار سخت است.

بازیگر سریال The Walking Dead «مرگ‌های بیشتر» در فصل هشتم را وعده داد

در حالی که طرفداران این سریال منتظر هستند تا بدانند که چه سرنوشتی در انتظار شخصیت پدر گابریل است، گیلیام اعتراف کرده که بسیار خوش‌حال از اسیرشدن شخصیتش توسط ناجی‌هاست. دلیلش بسیار ساده است، زیرا اینگونه وی مقدور خواهد بود که با بازیگران بیشتری ارتباط برقرار کند.

گیلیام در این مورد گرفته است:

خیلی خوبه، خیلی خوبه که وارد یه جای دیگه‌ای بشی در حالی ک همچنان در دنیای مردان متحرک هستی. متوجه می‌شید که؟ تو صحنه‌های دیگر هم حضور داری و با بازیگران مختلف ارتباط برقرار می‌کنی. من عاشق کار کردن با «جاش مک‌درمیت» (Josh McDermitt)، بازیگر نقش «یوجین پورتر» (Eugene Porter)، و «جفری دین مورگان» (Jeffrey Dean Morgan)، بازیگر نقش «نیگان» (Negan)، هستم. بنابراین بسیار هیجان‌زده شدم که فرصت انجام کار با آن‌ها را پیدا کردم.

در هر فصل ما شاهد این هستیم که یکی از شخصیت‌های اصلی کشته خواهد شد و با وجود اینکه در این فصل ما شاهد کشته‌شدن کارل بودیم به‌نظر نمی‌رسد که شخصیت اصلی دیگری نیز نمیرد. به هر حال، بازیگر مورد علاقه طرفداران سریال یعنی «لورن کوهن» (Lauren Cohen) که ایفای نقش «مگی گی» (Maggie Ghee) را برعهده دارد، طبق گزارشاتی که منتشر شده تاکنون برای فصل نهم تمدید قردادی نداشته و حتی گزارشاتی از وی مبنی بر حضورش در سریال جدید «ویسکی کاوالیر» (Whiskey Cavalier) نیز شنیده شده است. این موضوع باعث شده که طرفداران نگرانی مبنی بر اینکه شخصیت اصلی بعدی که کشته خواهد شد مگی باشد، برایشان به وجود آمده است.

بازیگر سریال The Walking Dead «مرگ‌های بیشتر» در فصل هشتم را وعده داد

گیلیام به این موضوع اشاره داشته که مرگ‌های بیشتر با توجه به اینکه فصل فعلی ادامه فصل قبل است، زیاد غافلگیرکننده نیست. ریک و نیگان همچنان بر سر قدرت و کنترل در حال مبارزه هستند اما پس از قتل عام لاشخورها توسط سایمون این سوال پیش آمده که آیا وی برای رسیدن به قدرت خودش تلاش خواهد کرد یا خیر؟

در حالی که قسمت هفته گذشته ضعیف‌ترین قسمت سریال از فصل یک تا کنون از نظر نمره بوده اما به نظر نمی‌رسد که شبکه AMC اعتماد به نفسش را نسبت به سریال با تولیدکنندگان آن از دست داده باشد. به علاوه چندی پیش خبری با عنوان، اسپین‌آف‌های بیشتری از سریال The Walking Dead در راه است، منتشر شد و به نظر می‌رسد که شبکه AMC به طور کامل اطمینان دارد که داستان‌های آخرالزمان زامبی بیشتری برای گفتن وجود دارد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازیگر سریال The Walking Dead «مرگ‌های بیشتر» در فصل هشتم را وعده داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل