افزایش اندک بهای نفت در بازار نیویورک


افزایش اندک بهای نفت در بازار نیویورک

بهای نفت خام سبک و شیرین ‏شاخص ‏نیویورک، ‏وست تگزاس ‏‏اینترمیدیت(دابلیو.تی.آی،)‏ ‏در پایان معاملات روز چهارشنبه افزایش یافت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، به نقل از خبرگزاری فرانسه از نیویورک، بهای هر بشکه نفت خام سبک و ‏‏شیرین(وست تگزاس اینترمدییت‏) که بیشتر برای ‏‏قیمت گذاری نفتی که در ‏‏آمریکا ‏مصرف می شود به کار ‏برده می ‏شود در پایان معاملات ‏بازار نفتی ‏نیویورک، نایمکس، ‏برای تحویل ‏در ماه آوریل با 25 سنت افزایش به 60 دلار و 96 سنت رسید . این در حالی است که بهای نفت در طول روز به 60 دلار و 11 سنت نیز کاهش یافته بود.
همچنین در بازار لندن بهای ‏هر بشکه نفت خام سبک ‏برنت (دریای شمال) با 16 سنت افزایش نسبت به پایان معاملات روز گذشته به 64 دلار و 80 سنت رسید.
همچنین بر اساس آمار هفتگی ذخایر نفت خام در آمریکا ، این ذخایر افزایش پنج میلیون بشکه ای را که مهمترین افزایش از پایان ماه ژانویه تا کنون است، نشان می دهد و از پیش بینی افزایش دو میلیون بشکه ای بسیار بیشتر است. اما این آمار و ارقام با کاهش بیش از حد انتظار ذخایر بنزین و دیگر محصولات پالایش شده موجب شد تاثیر چندانی بر بازار نگذارد.

­

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران