تاکید برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران راهیان نور


تاکید برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران راهیان نور

نشست مشترک فرماندهان قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش و سپاه استان خوزستان برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران راهیان نور برگزار شد.

تاکید برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران راهیان نوربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش و فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان هم‌افزایی هر چه بیشتر در خدمت رسانی به زائران راهیان نور را بررسی کردند.
در این نشست صمیمانه امیر سیفی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش اظهار داشت: بنا به دستور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای هم‌افزایی هرچه بیشتر بین ارتش و سپاه به عنوان ید واحده و بازوی پر توان ولایت از هیچ گونه تلاشی برای رسیدن به اهداف والای شهدا و پاسداشت مسیر آنان در کنار همسنگران خود دریغ نخواهیم کرد.
وی در ادامه ضمن تشریح برنامه های ارتش برای خدمت به زائران سرزمین های نور از زحمات دوستان در سپاه استان خوزستان نیز تقدیر و تشکر کرد.
سردار شاهوارپور فرمانده سپاه استان خوزستان نیز از اعلام آمادگی سپاه استان برای کمک به همسنگران ارتش و هم‌افزایی بیشتر برای خدمت رسانی به زائران خبر دادند.
وی افزود: همانگونه که در عرصه هشت سال دفاع مقدس ارتش و سپاه در کنار هم و در یک سنگر جنگیدند و دشمنِ تا بُن دندان مسلح را با ضرباتی مهلک، دشمنان را خار و زبون کرده و سرجای خود نشاندند، در عرصه جهاد فرهنگی نیز دوشادوش هم با هجمه های جنگ نرم استکبار جهانی مقابله کرده و همواره در حال جهاداند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی