13 هزار کلاس درس منتظر مسافران فرهنگی/ جزئیات زمانبندی و هزینه استفاده از مدارس اسکان نوروزی


13 هزار کلاس درس منتظر مسافران فرهنگی/ جزئیات زمانبندی و هزینه استفاده از مدارس اسکان نوروزی

به گزارش آرمان زنان؛ آذرکیوان امیرپور در گفت‌وگو با فارس در اصفهان در خصوص اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس استان اصفهان اظهار کرد: در استان اصفهان ظرفیت هزار و 300 مدرسه با 13 هزار کلاس آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی فرهنگیان است، البته اگر در برخی روزها بارندگی داشته باشیم و ستاد بحران استان تصمیم بگیرند که ممکن است مسافران آسیب ببینند...

به گزارش آرمان زنان؛ آذرکیوان امیرپور در گفت‌وگو با فارس در اصفهان در خصوص اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس استان اصفهان اظهار کرد: در استان اصفهان ظرفیت هزار و ۳۰۰ مدرسه با ۱۳ هزار کلاس آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی فرهنگیان است، البته اگر در برخی روزها بارندگی داشته باشیم و ستاد بحران استان تصمیم بگیرند که ممکن است مسافران آسیب ببینند همکاری خواهیم کرد اما به صورت کلی خدمت‌دهی ما برای فرهنگیان است.

وی افزود: سال گذشته در ایام نوروز ۶۰۰ هزار نفر را در قالب یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر روز پذیرش داشتیم؛ شرایطی که به مسافران سرویس می‌دهیم در دو گروه «الف» و «ب» تجهیزاتی مثل پتو، فرش، یخچال و تلویزیون را شامل می‌شود که فرهنگیان می‌توانستند از ۴ تا ۲۳ اسفند به سایت اسکان وزارت آموزش و پرورش مراجعه کرده و استان و مدرسه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فرهنگیان در صورتی که مایل باشند به صورت حضوری اسکان بگیرند به ستادهای اسکان فرهنگیان مراجعه کرده و با در دست داشتن کارت شناسایی فرهنگی بر اساس موقعیتی که نیاز دارند درخواست اسکان می‌دهند؛ در مورد اسکان حضوری بر اساس موجودی ظرفیت خالی اسکان‌دهی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هزینه اسکان برای فرهنگیان در گروه الف ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان است که بابت هر کلاس ۵ نفره پرداخت می‌شود، گروه ب نیز هزینه ۱۸ هزار تومانی دارد؛ اسکان‌دهی از اول فروردین تا روز ۱۲ فروردین ادامه خواهد داشت و در روز ۱۳ فروردین کلاس‌ها آماده می‌شود تا برای روز ۱۴ فروردین آماده حضور دانش‌آموزان شود.

امیرپور بیان داشت: در شهر اصفهان ۶ ستاد وجود دارد، ستاد شماره یک هنرستان ابوذر در خیابان شمس‌آبادی است، ستاد شماره ۲ مدرسه حسین امین در خیابان بزرگمهر قرار دارد، ستاد شماره ۳ مدرسه سعدی در سه راه حکیم نظامی، ستاد شماره ۴ مدرسه امام خمینی در خیابان کاوه و ستاد شماره ۵ در ورودی شمالی اصفهان مدرسه شاهد حضرت مهدی و ستاد شماره ۶ هنرستان چمران در خیابان جی است.

وی ابراز کرد: غیر از ۶ ستاد ذکر شده در اداره‌کل آموزش و پرورش نیز یک ستاد مرکزی قرار دارد، همچنین ۴۱ ستاد غیر از ستاد مرکزی در ادارات آموزش و پرورش قرار دارد؛ در کلیه ستادهای هدایت سفر شهر اصفهان در ۴ نقطه شهر نیز نیروهای ما حضور دارند تا فرهنگیان را به ستادها راهنمایی کنند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان در خصوص نفراتی که می‌توانند از اسکان نوروزی فرهنگیان استفاده کنند، مطرح کرد: در این اسکان‌دهی فرهنگیان شاغل و بازنشسته همچنین خانواده درجه اول مشمول استفاده از این طرح اسکان می‌شوند.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان