مارک شوارزر: جو هارت اشتباهی مرتکب نشده و باید گلر شماره یک انگلستان باشد


مارک شوارزر: جو هارت اشتباهی مرتکب نشده و باید گلر شماره یک انگلستان باشد

طرفداری- مارک شوارزر دروازه بان سابق چلسی و لسترسیتی، اعتقاد دارد که جو هارت با وجود شرایط سخت دو فصل اخیر که حالا به نیمکت نشینی های گاه گاه در وست هم انجامیده، همچنان دروازه بان شماره یک انگلستان خواهد بود. اگرچه بسیاری شانس جوردن پیکفورد، جک باتلند و حتی نیک پوپ را بیشتر می دانند، ساوتگیت در آخرین مصاحبه از ارزش های هارت گفته است.

به گزارش اسکای، دروازه بان استرالیایی گفت:

اگر هارت از حالا تا پایان فصل خوب بازی کند، نیازی به گرفتن تصمیمی جدید نیست. با توجه به عملکرهای گذشته و پتانسیل عملکرد خوب تا انتهای فصل، او گزینه اصلی برای پیراهن شماره یک انگلستان خواهد بود. او هیچ اشتباهی مرتکب نشده که به از دست دادن آن پیراهن بینجامد. بازی هایی در ادامه فصل مانده که باید در آن ها خوب باشد. مقابل برنلی بهترین بازیکن نبود اما هنوز هشت بازی باقی مانده است.

او در مورد سایر گزینه ها ادامه داد:

یکفورد و باتلند حالا شانس دارند چون هارت تنها یک بازی از نوامبر انجام داده است. بازی های پیش رو برای گرت بسیار مهم است. با بررسی شرایط فکر می کنم شانس اصلی را به باتلند یا پیکفورد بدهد چون آن ها هر هفته بازی می کنند. می تواند از هر کدام در یکی از بازی ها برابر هلند و ایتالیا استفاده کند. جو هم آنجا خواهد بود و گرت از توانایی های او آگاه است. اینکه کدام یک در جام جهانی بازی کنند به تعداد بازی هایی که از حالا تا انتهای فصل انجام می دهند بستگی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان