چگونه از زندگی لذت ببریم؟ (راه های لذت بردن از زندگی)


چگونه از زندگی لذت ببریم؟ (راه های لذت بردن از زندگی)

چگونه از زندگی لذت ببریم؟ آیا کار سختی است؟ به چه عواملی بستگی دارد. سبک زندگی، افرادی که با آنها در ارتباط هستید؟ یا اصلا شخصیتی که با آن  رو به رو هستید؟ شاید هم نوع برخودتان . با ما همراه باشید تا راه های که به حس خوب خوشبختی در زندگی می انحامد را با هم مرور و برسی کنیم. لذت بردن از زندگی را غالبا به...

چگونه از زندگی لذت ببریم؟ آیا کار سختی است؟ به چه عواملی بستگی دارد. سبک زندگی، افرادی که با آنها در ارتباط هستید؟ یا اصلا شخصیتی که با آن رو به رو هستید؟ شاید هم نوع برخودتان . با ما همراه باشید تا راه های که به حس خوب خوشبختی در زندگی می انحامد را با هم مرور و برسی کنیم.

لذت بردن از زندگی را غالبا به عنوان یک ذهنیت در نظر می گیرند که نتیجه انعکاس ها، اعمال و قدردانی هاست. و همچنین از آنجایی که اکثر ما فقدان زمان فراغت کافی برای فرار از لحظات نفس گیر و رفتن به سمت دنبال کردن سعادت را داریم، بهترین راه برای یافتن شادی به وجود آوردن تغییرات روزانه کاربردی است. علاوه بر انتخاب های آگاهانه برای قدردانی از افراد زندگیتان زدن و فضاهایی برای ارائه بهترین های خود به وجود آوردن،تغییرات کوچک در زندگی در اولین فرصت لذت های زندگی شما را بیشتر و گسترده تر می کند.

حال چنانچه شما کاربران هاو کن یو به دنبال پیدا کردن روش های برای لذت بردن از رندگی و داشتن حس خوب هستید با ما همراه باشید.

گسترش هیجانات ناشی ار خوشبختی

1 چگونه از زندگی لذت ببریم؟ (راه های لذت بردن از زندگی)
چگونه از زندگی لذت ببریم _ هاو کن یو
2

گوش سپردن به موسیقی، تخیل و احساس هویت شخصی را به سمت شکوفایی می برد و عزت نفس شما را ارتقا می بخشد و احساس های ناشی از انزوا را کاهش می دهد. گوش دادن به موسیقی احساس قدرتمندی هم به شما می دهد. آلبوم موسیقی مورد علاقتان را که شما را به خود مشغول می کند پخش کنید و صدای آن را بلند کنید و از همه حواس پرتی ها خودتان را دور کنید، در نتیجه شما قادر خواهید بود که عمیقا اعجاز موسیقی را تجربه کنید. در بعضی موارد،موسیقی برای کمک به مردم برای سازگاری با حالت های پریشانی استفاده شده است تا به آنها حس قدرتمندی بیشتری بدهد.

درمان با موسیقی،همچنین برای افرادی که با مسائل استرس و افسردگی دست و پنجه نرم می کنند مفید واقع شده است.

روز خود را با خنده آغاز کنید

حتی می توانید به عنوان اولین کار در ابتدای روز در آینه با صورتی مزین به لبخند با خود سلام و احوالپرسی کنید، همین صورت شاد به تنهایی می تواند این حال شاد را در تمام روز نگه دارد و حتی بیشتر هم شود.

به خود استراحتی بدهید

چگونه از زندگی لذت ببریم _ هاو کن یو
5

این امر که افرادی که گستره زیادی از دوستان دارند،عمر طولانی تر دارد اصل شناخته شده ای است.شاهد این مسئله،پرنده هایی هستند که با یکدیگر کوچ می کنند.

همچنین، محرز است که رفتار دوستان شما می تواند تاثیر زیادی بر رفتارشماداشته باشد.اطمینان حاصل کنید که با افرادی مثبت،جذاب که شمارا به داشتن زندگی غنی تری تشویق می کنید در معاشرت هستید.

آیا مدتی است که با دوستی قدیمی در ارتباط نبوده اید؟همین امروز تماسی برقرار کنید. اگر نمی توانید تماسی تلفنی برقرار کنید،زمانی را برای نوشتن یک ایمیل اختصاص دهید با به روش سنتی و خاطره انگیز قلم بردارید و شروع به نوشتن نامه ای کنید.

آیا احساس می کنید که در یک ارتباط دوستی در حال آسیب دیدن هستید؟مطمئن باشید رفتار بد دوستتان هیچ نکته ای خوبی برای شما نخواهد داشت.

خودکاوی درونی ای کنید و تصمیم بگیرید که یا این مسائل را هر دو باهم حل و فصل کنید یا اینکه به این دوستی خاتمه دهید.

آیا ملاقات افراد جدید برایتان سخت است؟

با رفتن به جاهای جدید نقطه راحتی خود را جا به جا کنید. مکالماتی را با افراد ناآشنا آغاز کنید،سرگرمی جدیدی را انتخاب کنید یا حتی به یک حرکت اجتماعی گروهی بپیوندید.

پرورش خوشبختی ذهنی

استرس را کاهش دهید

چگونه از زندگی لذت ببریم _ هاو کن یو

در زمان های نامشخصی، تغییرات شغل ممکن است دشوار باشد در این شرایط باید راههایی برمدیریت بهتر این موقعیت ها پیدا کنید.

مدیریت استرسی که از کار یا خانواده می آید احتمالا با اطمینان یافتن بیشتری از نیازها و درنظرگرفتن مرزبندی هایی حل می شود.

ثبات قدم و مرزکشی شامل یادگرفتن مهارت نه گفتن به درخواست هایی است که به برنامه شما حجم بیشتری اضافه می کند، زمان های معین مخصوص به خودتان در نظر بگیرید . و از پذیرفتن تماس های کاری در زمانی که در حال استراحت در منزل هستید اجتناب کنید یا برعکس. راه دیگری برای مدیریت استرس،هوشنمندانه تر کار کردن به جای سختتر کار کردن است که به این معناست که تکالیف بزرگ را به تکالیف کوچک کوچک و محول کردن کارها به دیگران در زمان اضطرار است.همچنین،اطمینان حاصل کنید که از منابع موجود در محل کار مثل تمرین و توسعه رویداد حرفه ای برای مقابله با امور مضری که احتمال تاثیر مخرب بر سلامت و احساس خوش شما دارد، استفاده می کنید.

چیزهای جدیدی یاد بگیرید‌

8 چگونه از زندگی لذت ببریم؟ (راه های لذت بردن از زندگی)
چگونه از زندگی لذت ببریم _ هاو کن یو
9 چگونه از زندگی لذت ببریم؟ (راه های لذت بردن از زندگی)
چگونه از زندگی لذت ببریم _ هاو کن یو
10

هیچ کسی زمانی که بیمار باشد احساس شادی نمی کند.حتی قدم های کوچکی مثل خوردن قرص های ویتامین سی وئی وآ، سلنیوم و بتا کارتین به بهبود ایمنی بدن شما کمک می کند.

داشتن سیستم ایمنی قوی، شما را قادر می کند که در برابر استرس و بیماری های جسمی پاسخگویی بهتری داشته باشید.راهبردهای دیگری مثل ورزش منظم روزانه،استراحت کافی داشتن،داشتن رژیم غذایی سالم هم برای ارتقای سلامت جسمی مهم هستند.

ورزش کنید و لذت ببرید

چگونه از زندگی لذت ببریم _ هاو کن یو
12

خوابیدن قویا با سلامت فردی،سطح استرس،وزن و کیفیت زندگی ارتباط دارد.هنگامی که در خواب هستید بدن شما سلول هایی تولید می کند که با عفونت ها،التهابات و استرس مبارزه می کند،که به این معناست که کمتر از میزان کافی خوابیدن شما را در برابر بیماری ها در معرض خطر بیشتری قرار می دهد و مدت زمان نقاهت شما پس از هربار مریض شدن را افزایش می دهد. در لینک زیر از هاو کن یو هم می توانید روش ها و نکات مهم برای داشتن یک خواب مفید را مطالعه کنید.

۱۷ راه کار موثر برای داشتن خواب بهتر

ورزش کردن یکی از بهترین راهها برای داشتن خواب بهتر در شب است.

خاک بازی کنید!!!

14 چگونه از زندگی لذت ببریم؟ (راه های لذت بردن از زندگی)
چگونه از زندگی لذت ببریم _ هاو کن یو
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل