محمد مهدی حق گویان در دانمارک و سوئد+عکس


محمد مهدی حق گویان در دانمارک و سوئد+عکس

گروه جلسات و محافل ــ محمد مهدی حق گویان، حافظ کل قرآن کریم در دهه پایانی سال 96 بیش از ٧٣ برنامه قرآنى در کشورهاى ترکیه و آلمان اجرا کرد و از ابتدای سال جدید، وارد کپنهاگ پایتخت دانمارک شد و در مسجد امام علی(ع) بزرگترین مسجد شیعیان در اروپا، برنامه اجرا کرد.

به گزارش ایکنا؛ محمد مهدی حق گویان، حافظ کل قرآن کریم که به همراه مالک آقایی مسئول ستاد مسابقات قرآن انوار السماء در دهه پایانی سال 96 بیش از ٧٣ برنامه قرانى که در کشورهاى ترکیه و آلمان اجرا کردند، در ادامه و از ابتدای سال جدید، وارد کپنهاگ پایتخت دانمارک شدند و در مسجد امام علی(ع) بزرگترین مسجد شیعیان در اروپا، برنامه اجرا کردند.

محمد مهدی حق گویان در دانمارک و سوئد+عکس

محمدمهدی حق گویان، قادر است، یک کلمه از بین ٧٧٠٠٠کلمه قران کریم را سریعتر از کامپیوتر بگوید که این کلمه در کدام سوره، آیه، صفحه، جزء و در کجاى صفحه قرار گرفته است. او همچنین می‌تواند اولین آیه آن صفحه، آخرین آیه آن صفحه، و به سرعت کلمات اول و آخر هر صفحه را به سمت ابتدا و انتهاى قران کریم بخواند. از دیگر روشهای او این است که اگر شماره صفحه اى به او گفته شود و اعلام گردد، مثلا ٤٠٠صفحه بعد یا ٣٠٠صفحه قبل چه آیه اى است او به سرعت آن آیه را بیان مى کند.

در ادامه حضور حق گویان در دانمارک، روز گذشته وی به دیدار سفیر جمهوری اسلامی در دانمارک رفته و برنامه صمیمانه ای با حضور سفیر و کارمندان سفارتخانه کشورمان برگزار کرد. او هم چنین در مراکز اسلامی دیگری در این شهر به اجرای برنامه پرداخت و در ادامه وارد شهر مالمو سوئد گردید و در موسسه الغدیر وابسته به آیت الله سیستانی که با استقبال کم نظیر مردم برگزار شد، اجرای برنامه کرد.

این گروه قرآنی پس از اجرای بیش از 97 برنامه قرآنی که در کشورهای ترکیه، آلمان، دانمارک و سوئد برگزار نمودند، کپنهاگ را به مقصد آمستردام ترک کردند.

لازم به ذکر است که محمد مهدی حق گویان در سن 19 سالگی حافظ کل قرآن به 74 روش و در حال نگارش پایان نامه مقطع دکتری و هم چنین در حال تحصیل درس خارج فقه در حوزه علمیه قم است.

محمد مهدی حق گویان در دانمارک و سوئد+عکس محمد مهدی حق گویان در دانمارک و سوئد+عکس محمد مهدی حق گویان در دانمارک و سوئد+عکس محمد مهدی حق گویان در دانمارک و سوئد+عکس محمد مهدی حق گویان در دانمارک و سوئد+عکس محمد مهدی حق گویان در دانمارک و سوئد+عکس محمد مهدی حق گویان در دانمارک و سوئد+عکس محمد مهدی حق گویان در دانمارک و سوئد+عکس

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا