هوآوی به کمک فنلاندی‌ها دوربین 40 مگاپیکسلی می‌سازد


موبنا – هنوز مشخصات مربوط به پرچمدار جدید هوآوی به نام P20 Pro از سوی این شرکت چینی تایید نشده است و با این وجود پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته جاری از این دستگاه به عنوان نخستین گوشی هوشمند جهان مجهز به سه لنز مجزای دوربین در قسمت پشت بدنه رونمایی شود که یکی از این دوربین‌ها حسگر 40  مگاپیکسلی دارد. علاوه بر قابلیت قابل ملاحظه مذکور...

موبنا – هنوز مشخصات مربوط به پرچمدار جدید هوآوی به نام P20 Pro از سوی این شرکت چینی تایید نشده است و با این وجود پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته جاری از این دستگاه به عنوان نخستین گوشی هوشمند جهان مجهز به سه لنز مجزای دوربین در قسمت پشت بدنه رونمایی شود که یکی از این دوربین‌ها حسگر ۴۰ مگاپیکسلی دارد.

علاوه بر قابلیت قابل ملاحظه مذکور برای دوربین‌، لازم به ذکر است تا کنون هیچ گوشی هوشمند با حسگر ۴۰ مگاپیکسلی عرضه نشده است و دستکم در بازار گوشی‌های مدرن برای اندروید و iOS چنین قابلیتی وجود ندارد.

هوآوی به کمک فنلاندی‌ها دوربین 40 مگاپیکسلی می‌سازد

ولی اگر اندکی به گذشته نگاه کنید متوجه خواهید شد شرکت نوکیا گوشی «۸۰۸ پیور-ویو» و سپس گوشی «لومیا ۱۰۲۰» را با چنین قابلیتی عرضه کرد. تا امروز بزرگترین حسگری که برای دوربین‌های موبایلی در جهان استفاده شد مربوط به این گوشی نوکیا می‌شود که حسگر ۴۰ مگاپیکسلی داشت و توانست رکورد تازه‌ای را در این زمینه عرضه کند. نکته جالب اینجاست که هوآوی هم اکنون در حال ساخت یک مرکز تحقیق و توسعه جدید در کشور فنلاند است تا به کمک محققان فنلاندی که به نوکیا کمک کردند چنین گام بزرگی بردارد، در این بازار حضور داشته باشند.

شرکت هوآوی در نظر دارد پرچمداران جدید خود را در محل تولد گوشی‌های نوکیا یعنی کشور فنلاند معرفی کند و قرار است که این پرچمداران به طور مستقیم با پیشرفته‌ترین گوشی‌های گلکسی سامسونگ و آیفون اپل رقابت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...