دمای هوای مازندران افزایش می یابد


دمای هوای مازندران افزایش می یابد

ساری - معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از تقویت جریان های جنوبی و افزایش دما همراه با وزش باد گرم در استان خبر داد.

احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه با تقویت جریان های جنوبی افزایش دما را در پیش خواهیم داشت ، افزود: این افزایش دما همراه با وزش باد گرم در ارتفاعات همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: با تقویت جریان های جنوبی و افزایش دما به مسافران و هم استانی ها توصیه می شود از روشن کردن آتش در جنگل ها و مراتع پرهیز کنند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران تصریح کرد: روز جمعه با ورود جریان های شمالی به استان ، افزایش ابر و وزش باد را در برخی مناطق همراه با کاهش دما و بارش پراکنده خواهیم داشت و وضعیت دریا برای پنج شنبه همراه با موج کوتاه و روز جمعه مواج خواهد بود.

اسدی یادآور شد: با تقویت جریان های شمالی در ابتدای هفته و روز شنبه تقویت جریان های شمالی را همراه با گسترش بارندگی و کاهش محسوس دما و وزش باد پیش بینی می کنیم.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران تاکید کرد: در روز یکشنبه نیز بارش ها به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت و از اواخر همان روز از ابرناکی هوا کاسته می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری