دختر شیطان دومین محصول مشترک سینمای هند و ایران


دختر شیطان دومین محصول مشترک سینمای هند و ایران

فیلمبرداری فیلم سینمایی «دختر شیطان» به کارگردانی قربان محمد پور ، دومین محصول مشترک سینمای هند و ایران در بمبئی تا دو هفته دیگر پایان می یابد.

دختر شیطان دومین محصول مشترک سینمای هند و ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از دهلی نو ، فیلمبرداری فیلم سینمایی «دختر شیطان» ، دومین محصول مشترک سینمای هند و ایران در بمبئی تا دو هفته دیگر پایان می یابد.
این فیلم به کارگردانی «قربان محمد پور » و محصول مشترک ایران و هند است که داستان یکی از بچه های ابلیس را روایت می کند که می‌خواهد توبه کند و شرط پذیرش توبه اش آن است که به یک آدم بیگناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می شود و به دنبال یک آدم بیگناه می گردد.
«قربان محمد پور» کارگردان فیلم «دختر شیطان » پیش از این فیلم «سلام بمبئی» را با نقش آفرینی «محمد رضا گلزار» هنرپیشه ایرانی و خانم «دیا میرزا » هنرپیشه هندی در بمبئی به عنوان نخستین پروژه مشترک ایران و هند را کارگردانی کرده است .
«قربان محمد پور» کارگردان این فیلم سینمایی گفت کار فیلمبرداری این فیلم سینمایی که از 45 روز گذشته در بمبئی آغاز شده دو هفته دیگر به اتمام خواهد رسید .
وی افزود براساس برنامه این فیلم سینمایی پائیز امسال اکران خواهد شد .
در این فیلم هنرپیشه های ایرانی از جمله «حمید فرخ نژاد» و« محمد رضا شریفی نیا »و هنرپیشه های هندی از جمله «جکی شوروف » ، « گلشن گوروور » و «ایشا راوات » ایفای نقش می کنند .
«عبدالله اسکندری» به عنوان طراح چهره پردازی ، «مجید میرفخرایی» به عنوان مدیر هنری، «علیرضا علویان» به عنوان صداگذار، «حسن پویا» به عنوان مدیر فیلمبرداری و «امیر شهاب اسماعیلی» به عنوان جانشین تولید در ساخت فیلم سینمایی‌«دختر شیطان» همکاری می کنند .
«احمد صادقی» سرپرست سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بمبئی به همراه «مهدی زارع» ، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در بمبئی از محل فیلمبرداری فیلم سینمایی «دختر شیطان» بازدید کردند .
« احمد صادقی »در این بازدید گفت کنسولگری ایران در بمبئی آمادگی دارد هرگونه همکاری و مساعدت را با عوامل ساخت این فیلم انجام دهد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


‏انصارالله یمن: عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد