روزهای سخت نمایندگان استرالیا در لیگ قهرمانان


روزهای سخت نمایندگان استرالیا در لیگ قهرمانان

رکنا: دو کشور استرالیا در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه هایشان شرایط خوبی ندارند و ممکن است هیچکدام از آن ها به مرحله بعدی صعود نکنند.

روزهای سخت نمایندگان استرالیا در لیگ قهرمانان

کشور استرالیا با دوتیم در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. ملبورن ویکتوری و اف سی سیدنی دو تیم سرشناس کشور استرالیا امسال به عنوان نماینده های این کشور در گروه های F وh رقابت ها حضور دارند. در حال حاضر ملبورن ویکتوری از 4 بازی 5 امتیاز به دست آورده و با تفاضل گل 2- در رده سوم قرار دارد. این تیم روز چهارشنبه یک بازی حساس برابر تیم اولسن هیوندای دارد که هم امتیاز با این تیم در رده دوم است. بازی رفت دو تیم در استرالیا با نتیجه سه بر سه مساوی به پایان رسیده و نتیجه این بازی می تواند در سرنوشت تیم استرالیایی تاثیرگذار باشد. مبلورن ویکتوری در حال حاضر در لیگ استرالیا و در پایان هفته بیست و پنجم در رتبه سوم قرار دارد.
اما اف سی سیدنی دومین تیم استرالیایی حاضر در لیگ قهرمان شرایط بدتری نسبت به دیگر نماینده این کشور دارد. سیدنی با 58 امتیاز صدرنشین لیگ استرالیا است و شانس اصلی قهرمانی است. این تیم اما در لیگ قهرمانان از 4 بازی 2 امتیاز به دست آورده در رده آخر گروهش قرار دارد. این تیم از ساعت 15:30 امروز در کره جنوبی میهمان تیم سوون سامسونگ است و در صورتی که در این بازی به پیروزی نرسد عملا از دور رقابت های کنار خواهد رفت.
لیگی با 4 ملی پوش
اما شاید یکی از دلایل اینکه تیم های استرالیایی در این فصل از رقابت های فوتبال باشگاهی آسیا نتوانستند تا اینجا نتایج خوبی بگیرند این باشد که اکثر بازیکنان خوب فوتبال این کشور در اروپا بازی می کنند. از لیست 25 نفره تیم ملی این کشور که در رقابت های مقدماتی جام جهانی به میدان رفتند تنها 4 بازیکن در لیگ داخلی استرالیا بازی می کنند و بقیه لژیونر هستند. از این چهار بازیکن جیمز ترویسی در ملبورن ویکتوری و جاشوا بریلانته در اف سی سیدنی توپ می زنند.
آخرین افتخار
آخرین افتخار تیم های باشگاهی استرالیا در آسیا به سال 2014 مربوط می شود که تیم وسترن سیدنی واندررز توانست در فینال با شکست الهلال به مقام قهرمانی برسد. در سال 2008 نیز تیم آدلاید یونایتد به فینال رقابت های لیگ قهرمانان رسید و در نهایت در بازی فینال مقابل گامبا اوزاکا شکست خورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی