تویوتا راو 4، مدل 2019 به زودی رونمایی می‌شود | فیلم


تویوتا راو 4، مدل 2019 به زودی رونمایی می‌شود | فیلم

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

تویوتا راو 4، مدل 2019 به زودی رونمایی می‌شود | فیلم

تویوتا راو 4، مدل 2019 به زودی رونمایی می‌شود...

تویوتا راو 4، مدل 2019 به زودی رونمایی می‌شود | فیلم

تست تویوتا هایلوکس 2016 در هنگام تصادف | فیلم...

تویوتا راو 4، مدل 2019 به زودی رونمایی می‌شود | فیلم

فیلم بررسی خودروی جدید تویوتا آوالون هیبریدی ...

کراس‌اور محبوب تویوتا راو ۴ (RAV4) تقریبا طی ۲۵ سال در بازار خودرو حاضر بوده است؛ اما همچنان به‌عنوان یک محصول پرفروش در ایالات متحده محسوب می‌شود. مدل فعلی راو۴ در سال ۲۰۱۷ توانست ۴۰۷,۵۹۴ دستگاه فروش داشته باشد که نسبت به سال گذشته ۱۵.۷ درصد افزایش نشان می‌دهد؛ ولی ۳۵۲,۱۵۴ دستگاه تحویل مشتریان شدند. با این حساب در سال گذشته، کراس‌اور راو۴ به‌عنوان پرفروش‌ترین محصول تویوتا در ایالات متحده آمریکا معرفی می‌شود. اما در عرض چند هفته گذشته، تویوتا از تصمیم خود برای رونمایی از مدل ۲۰۱۹ این خودروی محبوب سخن به میان آورده است.

انتظار می‌رود کراس‌اور راو ۴ با تغییرات کاملی همراه باشد، که با فضای داخلی به‌روز‌شده و ظاهری خشن‌تر برجسته خواهد شد؛ حتی از پیشرانه‌های جدید تویوتا برای ارائه عملکرد بهتر بهره گرفته می‌‌شود. کراس‌اور راو۴ روی پلت‌فرم کاملا جدید مشابه مدل‌های تویوتا پریوس و

C-HR سوار خواهد شد. با توجه به این موضوع، قبل از رونمایی از کراس‌اور تویوتا راو۴ در نمایشگاه خودروی نیویورک اطلاعات کمی از آن ارائه می‌شود.

طبق آخرین اطلاعات منتشرشده در رسانه‌ها، نشانه‌هایی از خودروی مفهومی FT-AC در کراس‌اور راو۴ مدل ۲۰۱۹ به چشم می‌خورد. البته هنوز در حد شایعه است و نمی‌توان به این مسائل اهمیت زیادی دارد. خودروی مفهومی

FT-AC آخرین بار در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس سال گذشته به نمایش گذاشته شد.

آن‌چه مشخص است، در نگاه اول بزرگ‌تر شدن کراس‌اور را نشان می‌دهد. جلوی بلندتر، جلوپنجره مشبک با تریم مجزا و متمایز و چراغ‌های جلو که در اطراف دماغه خودرو به سمت داخل متمایل شده‌اند. نمای ظاهری جدید راو۴ کمی قدرتمندتر به نظر می‌رسد و گلگیرهای خشن و سپر بخشی از این به‌روزرسانی‌های آن هستند.

دقیقاً مشخص نیست که از چه امکاناتی در داخل کابین استفاده می‌شود؛ اما انتظار می‌رود با فناوری بیش‌تری نسبت به نسل قبلی همراه باشد؛ تویوتا در نهایت به استفاده از اپل کارپلی متعهد شده است و احتمالا از تجهیزات درجه یک بیش‌تری بهره ببرد.

کراس‌اور تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۹ اولین نمایش رسمی جهانی خود را طی چند هفته آینده خواهد داشت. تاریخ انتشار رسمی آن ۲۸ مارس (۸ فروردین ۹۷) در نمایشگاه خودروی نیویورک تعیین شده است؛ اما تا اوایل سال ۲۰۱۹ فروش آن آغاز نخواهد شد.

(۹)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : RAV4, تویوتا, خودروهای مفهومی, مدل های جدید تویوتا, معرفی تویوتا راو 4, معرفی خودروهای شاسی بلند, معرفی خودروهای مدرن, معرفی مدل های جدید تویوتا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه