دی فرانچسکو: گفته بودم که به معجزه اعتقاد دارم؛ حالا حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را می خواهیم


دی فرانچسکو: گفته بودم که به معجزه اعتقاد دارم؛ حالا حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را می خواهیم

طرفداری- پس از کسب پیروزی 3-0 مقابل بارسلونا و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اوزه بیو دی فرانچسکو سرمربی رم از تاکتیک هایش گفت و اعلام کرد که تیمش در پی راهیابی به فینال مسابقات است. رم بازی رفت را 4-1 باخته بود، اما دی فرانچسکو گفته بود که به معجزه اعتقاد دارد و امشب او و تیمش معجزه کردند. مرد اول معجزه امشب دی فرانچسکو است که با تغییر سیستم تیمش، همه را شگفت زده کرد.

پس از بازی دی فرانچسکو به مدیاست پرمیوم و وبسایت یوفا گفت:

گفته بودم که به معجزه اعتقاد دارم. قدرت این تیم به این است که رو به جلو فکر می کند، به فکر گذشته نیست. ما یکشنبه دربی را داریم، همیشه باید به فکر هدف بعدی باشیم و درست جلوی ماست. امشب لذت می بریم و از فردا در فکر دربی هستیم.

دی فرانچسکو با استفاده از سیستم 3-4-1-2 همه را شوکه کرد و او راجا ناینگولان را پشت سر مهاجمان قرار داد و پاتریک شیک را کنار ادین ژکو گذاشت. وی با خنده گفت:

مسئولیت شکست ها و برخی ناسپاسی ها در شبکه های اجتماعی به گردن من است، پس تعریف و تمجیدها به خاطر برد هم مال من است!

واقعیت این است که من این انتخاب را انجام دادم تا فضای بیشتری ایجاد کنم، فرصت بیشتری برای ضدحملات ایجاد شود و سرعت را به تیم اضافه کنم ولی چیزی که واقعا عوض کردم فلسفه تیم بود و ما حالا باید همین طور ادامه بدهیم.

هر چند در سری آ هم بازی های بسیار خوبی داشتیم، تازه امروز پاداشش را گرفتیم؛ تاکید می کنم فقط پاداش به خاطر کار طاقت فرسایی که مشغول انجامش بودیم. البته که باید رسیدن به فینال را باور داشته باشیم. چرا نباید باور داشته باشیم؟ ما این همه راه آمدیم و هیچکس توقع نداشت چنین کاری کنیم، پس البته که باید تلاش کنیم و هدف بزرگتری داشته باشیم، هر بار هدف را بالاتر ببریم. حالا فینال پیش روی ماست و آنرا می خواهیم.

تیمی را نمی خواهم که در باد بردش می خوابد؛ من چنین چیزی را تحمل نمی کنم. ما باید اهداف بزرگتری داشته باشیم و درک کنیم که همیشه می توانیم بهتر باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام