آپدیت مخصوص پلی‌استیشن 4 پرو بازی The Witcher 3: Wild Hunt بالاخره منتشر شد


آپدیت مخصوص پلی‌استیشن 4 پرو بازی The Witcher 3: Wild Hunt بالاخره منتشر شد

استودیو CD Projekt Red بالاخره آپدیت HDR بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول پلی‌استیشن 4 پرو که مدت‌ها قبل قول آن را داده بود را منتشر کرد. استودیو CD Projekt Red سال گذشته اعلام کرد که بازی The Witcher 3: Wild Hunt یک آپدیت برای پشتیبانی از HDR در کنسول پلی‌استیشن 4 دریافت می‌کند. بعد...

استودیو CD Projekt Red بالاخره آپدیت HDR بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول پلی‌استیشن 4 پرو که مدت‌ها قبل قول آن را داده بود را منتشر کرد.

استودیو CD Projekt Red سال گذشته اعلام کرد که بازی The Witcher 3: Wild Hunt یک آپدیت برای پشتیبانی از HDR در کنسول پلی‌استیشن 4 دریافت می‌کند. بعد از گذشت چند ماه، طرفداران به‌دنبال دانستن زمان انتشار این آپدیت بودند که «مارتین موموت» (Martin Momot)، مدیر بخش انجمن طرفداران این استودیو، در توئیتر اعلام کرد که این آپدیت هنوز در مراحل توسعه به سر می‌برد. این آپدیت امروز منتشر شد.

انتشار این آپدیت توسط وبسایت رسمی بازی The Witcher 3: Wild Hunt نیز تایید شد. علاوه‌بر پشتیبانی از HDR، این آپدیت جدید ثبات بازی را بهبود می‌بخشد، باگ‌های بازی را حل می‌کند و حتی کمی گرافیک بازی را بالا می‌برد. طبق گفته استودیو CD Projekt Red، این بهبود‌ها با توجه به نظرها و درخواست‌های طرفداران از زمان انتشار بازی انجام شده‌اند.

با اینکه بهبود‌های این آپدیت به اندازه بهبود‌های این بازی در کنسول ایکس‌باکس وان ایکس خوب نیست، هنوز هم قابل تحسین است که کسانی که کنسول پلی‌استیشن 4 پرو دارند می‌توانند از بهبود‌های بازی The Witcher 3: Wild Hunt لذت ببرند.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قابل خریداری است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
آپدیت مخصوص پلی‌استیشن 4 پرو بازی The Witcher 3: Wild Hunt بالاخره منتشر شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم Peaky Blinders بصورت اقتباسی از سریال مشهورش ساخته خواهد شد