با تلاش ناجا، مجرمان نقطه امنی برای ارتکاب جرم نخواهند داشت


با تلاش ناجا، مجرمان نقطه امنی برای ارتکاب جرم نخواهند داشت

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دیدار با فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش نیروی انتظامی، مجرمان هیچ نقطه امنی برای ارتکاب اعمال مجرمانه نخواهند داشت.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌ بهرامی در این دیدار، با تقدیر از توجه به صیانت از کارکنان و پیشگیری از وقوع جرایم در فرماندهی انتظامی شرق استان تهران بیان داشت: نیروی انتظامی امروز یک نیروی مکتبی، ولایتمدار و تابع قانون است.


رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: جایگاه نیروهای مسلح و به‌خصوص نیروی انتظامی، جایگاه رفیعی بوده و از تقدس خاصی در بین مردم برخوردار است.


وی تصریح کرد: با تلاش نیروی انتظامی، مجرمان هیچ نقطه امنی برای ارتکاب اعمال مجرمانه خود نخواهند داشت.


بهرامی هدف کلی دستگاه قضا و ناجا را احیاء حقوق مردم دانست و از زحمات بی‌شائبه ضابطان قضایی در شرق استان تهران برای اجرای موفق مأموریت‌ها قدردانی کرد.


در ادامه، سردار «عبدالرضا ناظری» ضمن قدردانی از حمایت‌های همه‌جانبه سازمان قضایی نیروهای مسلح، اولویت‌های نیروی انتظامی را در 3 حوزه مطالبات مقام معظم رهبری، مطالبات مردمی و مأموریت‌های تعریف‌شده برشمرد.


وی از جمله مطالبات مردمی را ایجاد فضای امن برای زندگی، بهره‌مندی از خدمات اداری و انتظامی مناسب و پاکسازی چهره اجتماعی جامعه از ناهنجاری‌ها عنوان کرد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها