اطلاعاتی از بازسازی Shenmue 1 و Shenmue 2 منتشر شد


اطلاعاتی از بازسازی Shenmue 1 و Shenmue 2 منتشر شد

چند روز پیش بود که شاهد تایید بازسازی بازسازی Shenmue 1 و Shenmue 2 منتشر شد که طرفداران قدیمی این سری را بسیار خوشحال کرد و حالا اطلاعاتی در مورد قیمت آن‌ها منتشر شده است. همانطور که از ابتدا نیز اعلام شده بود بازسازی Shenmue 1 و Shenmue 2 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر...

چند روز پیش بود که شاهد تایید بازسازی بازسازی Shenmue 1 و Shenmue 2 منتشر شد که طرفداران قدیمی این سری را بسیار خوشحال کرد و حالا اطلاعاتی در مورد قیمت آن‌ها منتشر شده است.

همانطور که از ابتدا نیز اعلام شده بود بازسازی Shenmue 1 و Shenmue 2 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود، البته استودیو سازنده قصد ندارد در ژاپن این بازی را برای ایکس‌باکس وان عرضه کند، چون باور دارند دارندگان این کنسول در ژآپن علاقه‌ای به تهیه آن ندارند.

اطلاعات جدید حاوی آن هستند که این دو بازی در کنار هم و به صورت یک کالکشن فروخته می‌شوند و نتها 30 دلار قیمت دارند. بازی به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود ولی تنها نسخه دیجیتالی آن بر روی پی‌سی در دسترس خواهد بود. وظیفه انتشار بازسازی Shenmue 1 و Shenmue 2 را شرکت D3t Ltd>

این اطلاعات توسط کاربری در یوتیوب به نام «آدام کورالیک» (Adam Koralik) منتشر شده است که اعلام کرده تنها اجازه دارد 5 درصد اطلاعات کسب کرده خود را با طرفداران در میان قرار دهد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
اطلاعاتی از بازسازی Shenmue 1 و Shenmue 2 منتشر شد

منتخب امروز


تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...