تکمیل بیمارستان عجب شیر 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


تکمیل بیمارستان عجب شیر 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مراغه - ایرنا - سرپرست فرمانداری عجب شیر با اشاره به پیشرفت فیزیکی 56 درصدی بیمارستان جدید این شهرستان گفت: تاکنون برای این بیمارستان 100 میلیارد ریال هزینه شده و تکمیل آن به 200 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور روز چهارشنبه در بازدید از روند ساخت این بیمارستان بر ضرورت تسریع در ساخت آن تاکید کرد و افزود: کیفیت خدمات بیمارستان موجود و فضای فیزیکی آن نامناسب بوده و پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان نیست از این رو نیاز است روند ساخت بیمارستان جدید شتاب گیرد.
وی گفت: تکمیل و راه ‌اندازی بیمارستان جدید یک ضرورت و مطالبه ای عمومی است و مسئولان راه و شهرسازی باید علت کندی اجرای این طرح را مشخص کرده و پاسخگوی مردم باشند.
وی خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی های شبکه بهداشت و درمان، تجهیز بیمارستان جدید نیز با 200 میلیارد ریال انجام می شود و شامل بخش های تخصصی داخلی زنان و زایمان، مراقبت های ویژه، کلینیک های فوق تخصصی، آزمایشگاه ها، بخش نوزادان و کودکان و درمانگاه های تخصصی مورد نیاز است.
بیمارستان جدید شهرستان عجب شیر در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع باز زیربنای 8 هزار و 67 مترمربع در چهار طبقه در حال ساخت است.
شهرستان عجب شیر با 738 کیلومترمربع و حدود 71 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
3077/7485

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل