رشیدپور از یک زن زلزله زده سرپل ذهابی رودست خورد! +فیلم


رشیدپور از یک زن زلزله زده سرپل ذهابی رودست خورد! +فیلم

رکنا: یک خبرنگار راز خانه اعیانی زن زلزله زده سرپل ذهابی را فاش کرد. این زن که روز 26 فروزدین ماه به برنامه رضا رشیدپور آمده بود و ادعا می کرد هنوز در چادر به سر می برد و حتی به او و خانواده اش هم حتی یک کانکس هم نداده اند مشخص شد در چه خانه امروزی و بزرگی زندگی می کند.

حجم ویدیو: 81.66M | مدت زمان ویدیو: 00:05:45
.position-g6{ height: 105px !important; } @media(max-width: 720px){ .sa-vid-banner{ height:90px !important; background: url(https://static3.rokna.net/servev2/WHfXjdIsBR8r/Db2f077dXpA,/borgward-bx7-3x1.gif) !important; background-size:cover !important; background-position: center center !important; } }

این خانم زلزله زده خطاب به رضا رشید پور می گوید: ما هنوز توی چادر زندگی می کنیم!! حتی وقتی ما می خوابیم بین من و فرزتدانم یک درخت قرار دارد!

اما بعد از این ماجرا و حرف هایی که این زن در برنامه حالا خورشید زده بود رضا رشیدپور با انتشار ویدئویی به این واقعه واکنش نشان داد و اعلام کرد که به هیچ مهمانی من نمی گویم چه بگویند یا چه چیزی نگویند. هرچند این روایت غیر دقیق از طرف مهمان برنامه ما مطرح شده است اما از صمیم قلب از بینندگان عزیزمان عذرخواهی می کنم. امیدوارم اوضاع اینقدر به سامان باشد که همه زلزله زدگان سر پل ذهابی به خانه هایشان بازگشته باشند. خواهش می کنم به شخصیت یک هموط زلزله زده احترام بگذاریم و با دوربین هایمان خیلی عجثب و غریب به سراغش نرویم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری