دولت برای خدمت رسانی به مردم بی وقفه تلاش می کند


دولت برای خدمت رسانی به مردم بی وقفه تلاش می کند

تبریز - ایرنا - معاون پارلمانی رییس جمهوری با بیان اینکه دولت برای خدمت رسانی به مردم بی وقفه تلاش می کند، گفت: دولت می کوشد رفاه اجتماعی و سطح معیشتی مردم را ارتقا بخشد و شهروندان جامعه در همه نقاط کشور از خدمات دریافتی احساس رضایت داشته باشند.

به گزارش ایرنا، حسینعلی امیری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اهر افزود: دولتمردان در نظام جمهوری اسلامی از جنس مردم هستند و مدیران دولت با دردهای مردم احساس درد می کنند و با خوشحالی آن ها نیز خشنود می شوند.
وی با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: با مقایسه امروز با سال های گذشته که سایه قطعنامه های ظالمانه بر کشور سنگینی می کند، می توان همت دولتمردان را برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم با واقع بینی مورد داوری و قضاوت قرار داد.
معاون پارلمانی رییس جمهوری به شرایط قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اشاره و یادآوری کرد: در اواخر سال 91 ثبات اقتصادی در کشور نداشتیم، تورم بازار بیش از 45 درصد بود و با نوسانات اقتصادی زیادی مواجه بودیم و خریداری برای نفت کشور وجود نداشت.
امیری افزود: برخلاف سایر کشورها، با حمایت و پشتیبانی مردم و هدایت های رهبر معظم انقلاب به همراه تلاش های دولت از این گردنه ها عبور کردیم و نه تنها مشکلی برای میهن اسلامی ایجاد نشد، بلکه کشور در این ایام سخت به خوبی اداره شد.
وی با اشاره به تلاش دولت برای ریشه کن کردن فقر در جامعه، گفت: از بین بردن فقر مطلق، ایجاد اشتغال و افزایش سطح رفاه مردم از برنامه های اصلی دولت است.
معاون پارلمانی رییس جمهوری با ابلاغ سلام رییس جمهوری به مردم اهر اظهار کرد: دکتر روحانی به علت تراکم کاری فراوان امکان حضور در جمع مردم اهر را پیدا نکردند و بر حل مشکلات مردم و معضل بیکاری مردم این شهرستان تاکید کردند.
امیری افزود: حل مشکلات مردم به طور قطع عبادت است و در محضر خداوند ارج اخروی دارد.
وی یادآوری کرد: اهر، شهری با مردمان شریف، غیور، متدین و معتمد و با یک پیشینه تاریخی و دینی بسیار طولانی است.
امیری افزود: اهر، سرزمینی همیشه عالم خیز و فرهیخته پرور بوده و ساکنان آن مردمانی هستند که هر زمان به حضور آن ها نیاز بوده، در تمامی صحنه ها پیشتازی و فداکاری کرده و شهدای والامقامی را در این راه تقدیم کشور کرده است.
وی اقدام های انجام شده در تمامی حوزه های شهرستان مانند راهسازی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، برق و سایر امور را مثبت ذکر کرد.
امیری با اشاره به سخنان نماینده اهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اهر در خصوص مشکلات موجود این شهرستان برای پیگیری این مشکلات در جلسات دولت قول داد.
وی ادامه داد: امید است همه ما بتوانیم خدمتگزاران صدیق و امانتدار برای مردم باشیم و تا زمانی که در مسوولیت هستیم، میزهای ما سجاده عبادت است و باید از فرصت های خدمت بهره کافی را ببریم.
اهر از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی است که جمعیت آن بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 1390 در حدود 128 هزار نفر است که 92 هزار نفر در شهر اهر و 36 هزار نفر در روستاها ساکن هستند.
امیری، معاون پارلمانی رییس جمهوری در راستای سفر استانی دو روزه دکتر روحانی به آذربایجان شرقی در این استان به سر می برد.
7225/8023/518

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


علی‌اف: آذربایجان هرگز به اوکراین سلاح نمی‌دهد