10 مدلینگ جذاب با اندام درشت و چاق (زنان چاق زیبا)


همیشه مدلینگ ها بسیار لاغر هستند طوری که اگر جامعه ای بخواهد به اون سمت برود مطمئنا دچار افرادی ضعیف با مشکلات زیادی خواهد شد. نه چاق خوب است نه لاغری زیاد … زیباترین زنان درشت هیکل و چاق مدل در جهان که بسیار مشهور و پرطرفدار هستند را در اینجا مشاهده کنید. آیا شما هم با این ده مدل برتر سایز بزرگ موافق...

10 مدلینگ جذاب با اندام درشت و چاق (زنان چاق زیبا)

همیشه مدلینگ ها بسیار لاغر هستند طوری که اگر جامعه ای بخواهد به اون سمت برود مطمئنا دچار افرادی ضعیف با مشکلات زیادی خواهد شد. نه چاق خوب است نه لاغری زیاد … زیباترین زنان درشت هیکل و چاق مدل در جهان که بسیار مشهور و پرطرفدار هستند را در اینجا مشاهده کنید.

آیا شما هم با این ده مدل برتر سایز بزرگ موافق هستید؟

10 مدلینگ جذاب با اندام درشت و چاق

زنان چاق زیبا ؛ قطعا یک مدل سایز بزرگ بودن شجاعت زیادی می‌خواهد! باید وزن خودرا نادیده گرفت و با پوستی که به خاطر چاقی دچار ترک خوردگی و شل شدگی شده در مقابل چشم میلیونها نفر راه رفت!

از طرفی همه ی ی ی ی آدم ها هم این مدل هارا تحسین نمی‌کنند. خیلی ها با عبارت هایی مثل «این مدل چقدر چاق است» یا «چطور میتواند با این ظاهر جلوی مردم راه برود و احساس زشت بودن نکند!» اعتماد به نفس این مدل هارا پایین می آورند.شاید شما هم ازآن دسته افرادی باشید که مدت زمان زیادی خودرا تحت رژیم های‌ سخت

و ورزش های‌ طاقت فرسا قرار داده اید؛ اما هنوز هم وقتی خودرا درآینه نگاه می‌کنید تنها چربی های‌ انباشته در بدن تان را میبینید و از این که با این همه ی ی ی تلاش سایز لباستان کوچک تر نمی شود هر روز غمگین تر و افسرده تر میشوید. شاید هم همیشه آرزوی کار کردن بعنوان مدل یا فشن بلاگر را داشته اید اما بدلیل سایز لباستان از آرزوی خود دست کشیده اید.

10 مدلینگ جذاب با اندام درشت و چاق (زنان چاق زیبا)

زیباترین زنان درشت هیکل

شاید شما بعد از همه ی ی ی ی این تلاش ها بهتر از هرکسی بدانید که هراندامی ظرفیت تبدیل شدن به سایز صفر را ندارد و هرکسی نمیتواند اندامی شبیه سوپر مدل ها داشته باشد! پس آیا باید خودرا پنهان کرد و از آرزوهای خود دست کشید؟

در این جا با ده مدل برتر سایز بزرگ سال 2018 آشنا میشوید که تمام تابوهای شکل گرفته در دنیای مد را شکسته اند و نه تنها از آرزوهای خود دست نکشیده اند ، بلکه حرفه ی مدلینگ را ادامه داده و تبدیل به مدل هایی موفق و مشهور شده اند.

همین طور این مدل های‌ سایز بزرگ حالا تبدیل به افرادی تاثیر گذار شده اند که به زنانی با اندام های‌ بزرگ‌تر اعتماد به نفس ورود به دنیای مد را می‌دهند. با مدوپیا برای شناخت این ده مدل برتر سال 2018 از نگاه Worlds Top Most همراه باشید.

10.جاکالین ریورا «jakaliene rivera»

او یک مدل بیست و شش ساله ی اسپانیایی سایز بزرگ با وزن 175 پوند«معادل 79.5 کیلو گرم» است. او با لباس هایی که همیشه برای پوشیدن انتخاب می‌کند نشان می‌دهد که چقدر از وزن و اندام خود رضایت دارد. او علاوه بر مدلینگ در حوزه های‌ مختلفی مثل بازیگری و تناسب اندام هم فعالیت میکند.

10 مدلینگ جذاب با اندام درشت و چاق (زنان چاق زیبا)

زنان زیبای مدل

9.دنیل زاوالا «Danielle Zavala»
او یک مدل بیست و نه ساله است . همیشه آرزو داشته که بعنوان یک مدل فعالیت کند و هدف او اینست که تبدیل به یکی از موفق ترین مدل های‌ جهان بشود. او 205 پوند«معادل 93 کیلیوگرم» وزن دارد و میگوید که عاشق اندام خود است!

10 مدلینگ جذاب با اندام درشت و چاق (زنان چاق زیبا)

زیباترین زنان چاق

8.جوانا دری «Johanna Dray»
او سی و یکسال دارد و مدلینگ را ده سال پیش ودر سن بیست و یک سالگی آغاز کرده است. به گزارش تالاب او که می‌گوید در آن زمان هیچ مدل سایز بزرگی وجود نداشت، یک عکاس از او تقاضای میکند که مدل عکاسی های‌ او بشود و ازآن زمان جوانا بعنوان مدل فعالیت میکند. عکسهای او در مجله های‌ مهمی مثل ووگ پاریس و مجله ی گالا چاپ شده است.

10 مدلینگ جذاب با اندام درشت و چاق (زنان چاق زیبا)

زیباترین مادران دنیا

7. اشلی گراهام «Ashley Graham»
اشلی یکی از معروف ترین افراد دراین فهرست است. او فعالیت خودرا بعنوان مدل درسال 2000 آغاز کرد. خیلی زود با آژانس های‌ مدلینگ معروفی مثل Wilhelmina Models و YM Ford Models به ترتیب درسال های‌ 2001 و 2003 قرارداد بست و خیلی زود تبدیل به یکی از مدل های‌ موفق و مشهور شد.

او بیشتر عکسهایی درکنار ساحل از خود به اشتراک میگذارد که نشان دهنده اعتماد به نفس فراوان او درباره اندامش است. او از سلولیت هایی که روی پوستش به وضوح دیده می‌شوند خجالت نمی‌کشد و همین هم یکی از دلایل مشهور تر شدن او است.

10 مدلینگ جذاب با اندام درشت و چاق (زنان چاق زیبا)

زنان متاهل زیبا

حتما بخوانید: عکس های زیباترین زن چاق دنیا | دختر زیبای چاق ملکه زیبای جهان

6.جنی رانک «Jennie Runk»
او شهرت خودرا از کمپین لباس های‌ ساحلی H M در تابستان 2013 به دست آورد. او درسیزده سالگی بعنوان یک مدل کشف شد. او در آن زمان سایز ۸ را داشت که سایزی بین مدل های‌ معمولی و سایز بزرگ است. از او خواسته شد که یا وزنش را کم کند و بعنوان مدل معمولی فعالیت کند و یا با اضافه کردن وزنش در دسته ی مدل های‌ سایز بزرگ قرار بگیرد. او نیز اضافه کردن وزن را انتخاب کرد. قطعا او یکی از زیباترین و موفق ترین مدل های‌ سایز بزرگ است که شهرت بسیار زیادی نیز دارد.

10 مدلینگ جذاب با اندام درشت و چاق (زنان چاق زیبا)

زنان تو پر زیبا

5.گریزلانگل پاولا «Griselangel Paula»
او درسال 2008 حرفه ی مدلینگ را آغاز کرد و حتی قبل ازآن که نخستین قرارداد خودرا با یک آژانس مدلینگ امضا کند، مجله ی ایبونی شش صفحه از مجله خود رابه او اختصاص داده بود.

10 مدلینگ جذاب با اندام درشت و چاق (زنان چاق زیبا)

زنانی با هیکل زیبا

4.ناتالی مونه «Natalie Monet»
ناتالی برنده جایزه ی «یافتن مدل Torrid’s House of Dreams » است. او برای برند «Lane Bryant» بعنوان مدل کار کرده است. او بیشتر بدلیل عکس هایش در مجله های‌ مد مشهور است ودر برنامه ی « A Perfect 14» در شبکه نتفلیکس درباره حرفه ی خود بعنوان مدل سایز بزرگ صحبت کرده است.به گزارش تالاب ناتالی کشتی هم درس میدهد ودر جهت ترویج شیوه درست زندگی نیز در شبکه های‌ اجتماعی فعالیت میکند.

10 مدلینگ جذاب با اندام درشت و چاق (زنان چاق زیبا)

3.روزی مرکادو «Rosie Mercado»
روزی مرکادو در سن سی و پنج سالگی با داشتن سه فرزند، بعنوان مدل فعالیت می‌کرد. تا این که دریک دوره ی کوتاه زمانی چندین اتفاق وخیم برای او افتاد و باعث شد تا روحیه ی خودرا از دست بدهد. همین هم دلیلی شد برای افزایش وزن او. وزن روزی تا 186 کیلو گرم رسید.

او بدلیل افزایش وزنش دچار محدودیت های‌ حرکتی شد تا جاییکه دیگر حتی نمی توانست از فرزندان خود نگه‌داری کند و وادار بود آن هارا به پرستار بسپارد. اما یک اتفاق به او تلنگری زد تا به خودش بیاید و وزن کم کند. او یکبار وادار شد برای سوار شدن به هواپیما بلیت دو صندلی کنار هم را بخرد چراکه روی یک صندلی دیگر نمی توانست بنشیند! او ازآن روز به بعد وزن خودرا کم کرد و حالا دوباره بعنوان یک مدل سایز بزرگ موفق فعالیت میکند.

10 مدلینگ جذاب با اندام درشت و چاق (زنان چاق زیبا)

زیباترین مدل های مشهور با اندام بزرگ

2.لورنالیتز بایز «Lornalitz Baez»
او که از نوجوانی دوست داشت یک مدل بشود، بادیدن مدل هایی که همیشه لاغر و متناسب بنظر می رسیدند احساس می کرد که باید وزن کم کند. تا جاییکه دچار اختلال در غذاخوردن شد. اما کمی بعد بخود آمد و دریافت که اینکار به سلامتی او آسیب می‌زند. اما ازآن جاییکه علاقه ی او به مدلینگ همان‌ گونه دروجودش شعله ور بود، این حرفه را ادامه داد و درحال حاضر یکی از مشهور ترین مدل های‌ سایز بزرگ است.

10 مدلینگ جذاب با اندام درشت و چاق (زنان چاق زیبا)

1.فلوویا لاسردا «Fluvia Lacerda»
به گزارش تالاب، فلوویا معتقد است که زیبایی در کوچکی اندام نیست! او میگوید تنها کافی است که لباسی متناسب با اندام خود پیدا کنید، طوریکه وقتی خودرا درآن لباس می بینید لبخند روی لبانتان بنشیند! او میگوید که بادقت بیشتر در انتخاب لباس، می‌توان در طول زمان به یک استایل متناسب با اندام خود دست یافت و با هراندامی ظاهری زیبا داشت.

10 مدلینگ جذاب با اندام درشت و چاق (زنان چاق زیبا)

زیباترین مدل های چاق

تالاب: حالا که این ده مدل برتر سایز بزرگ را شناختیم، می‌بینیم که یک چیز در تمام این مدل های‌ جذاب مشترک است و آن دیدگاه آنان نسبت به زیبایی است. آن ها معتقدند که بهترین راه برای زیبایی، داشتن اعتماد به نفس است و این اتفاق زمانی در ذهن شما میوفتد که طرز فکرتان را درباره زیبایی تغییر بدهید.

زنان زیبای چاق : باید باور داشته باشید که تنها سوپر مدل های‌ سایز صفر زیبا نیستند، بلکه هرکسی با هر اندامی و با هر رنگ پوستی زیباست، به شرطی که خودرا همان طور که هست بپذیرد و باور داشته باشد. مدل های زیبا با هیکل های درشت و توپر و چاق را در اینجا مشاهده کردید.

حتما بخوانید: کلیپ ازدواج چاق ترین زن دنیا

گروه سرگرمی تالاب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می‌دونستی تا حالا چای رو اشتباه دم می‌کردی؟ | روش دم کردن یه چای لب سوز لب دوز