تماشا کنید: لباس جدیدی برای بازی مرد عنکبوتی معرفی شد


تماشا کنید: لباس جدیدی برای بازی مرد عنکبوتی معرفی شد

چند روز پیش شایعاتی مربوط به لباس مرد عنکبوتی در فضا مجازی پخش شد و اکنون شرکت سونی ساز لباس جدید بازی مرد عنکبوتی رونمایی کرده است که یکی از مزایای پیش‌خرید کردن بازی محسوب می‌شود. الگو این لباس که Iron Spider از فیلم Avengers: Infinity War گرفته شده ست و تصویر زیر آن را به خوبی...

چند روز پیش شایعاتی مربوط به لباس مرد عنکبوتی در فضا مجازی پخش شد و اکنون شرکت سونی ساز لباس جدید بازی مرد عنکبوتی رونمایی کرده است که یکی از مزایای پیش‌خرید کردن بازی محسوب می‌شود.

الگو این لباس که Iron Spider از فیلم Avengers: Infinity War گرفته شده ست و تصویر زیر آن را به خوبی نشان می‌دهد.

تماشا کنید: لباس جدیدی برای بازی مرد عنکبوتی معرفی شد

همانند لباس Spider-Punk که چندی پیش معرفی شده بود این لباس در انحصار کسانی که پیش‌خرید می‌کنند نیست. این افراد توانایی این را خواهند داشت که بلافاصله پس از نصب بازی و به دست آوردن توانیی تعویض لباس، این دو لباس را انتخاب و بر تن کنند. اما باقی افراد باید در وسط بازی توانایی درست کردن این لباس‌ها را به دست آورند.

شما می‌توانید در زیر تریلر مربوط به این معرفی را تماشا کنید:

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

تریلر جدید بازی Spider-Man را تماشا کنید

پیش از این تایید شده بود که داستان بازی مرد عنکبوتی تنها در چند هفته جریان دارد و بر روی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو بر روی 30 فریم بر ثانیه قفل خخواهد بود. بازی Spider-Man توسط استودیو Insomniac Games در دست توسعه قرار دارد که پیش از سابقه ساخت عناوینی مثل Sunset Overdrive و Ratchet Clank را دارد و در تاریخ ۷ سپتامبر (16 شهریور) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: لباس جدیدی برای بازی مرد عنکبوتی معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری