خونه به خونه از یک قدمی لیگ برتر ، برگشت خورد


خونه به خونه از یک قدمی لیگ برتر ، برگشت خورد

ساری - ایرنا - تیم خونه به خونه مازندران در روزی که از حضور بیشترین توانش در بازی های خانگی این فصل برخوردار و برای برپایی جشن صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور آماده شده بود ، برای چند دقیقه تا آستانه صعود پیش رفت ، اما در دقایق پایانی از صعود بازماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های خونه به خونه مازندران و برق جدید شیراز درهفته سی و چهارم و پایانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل به مصاف هم رفتند که شاگردان ' دراگان اسکوچیچ' در تیم خونه به خونه با وجود پیروزی 2 بر یک برابر میهمان خود ، به واسطه گل زده کمتر نسبت به تیم نساجی دیگر تیم این استان ، شانس مستقیم صعود به لیگ برتر را از دست داد.
در این دیدار که حدود 6 هزار تماشاگر از نزدیک نظارگر آن بودند ، ابتدا تیم برق جدید شیراز در دقیقه 43 توسط ' فرزان دانا ' به گل نخست مسابقه دست یافت تا ورزشگاه هفت تیربابل را در بهت و حیرت فرو ببرد.
این خوشحالی برقی ها کمتر از 2 دقیقه دوام داشت و طی آن ' فرشاد فرجی ' مدافع نفوذی خونه به خونه با یک ضربه قیجی برگردون بازی را به تساوی کشاند و خوشحالی را به اردوی بابلی ها بازگرداند.
دو تیم در پایان نیمه نخست این مسابقه با تساوی یک بریک به رختکن رفتند.
در نیمه دوم این مسابقه اگر چه توپ و میدان بیشتر در اختیار تیم خونه به خونه بود ، ولی شاگردان اسکوچیچ تنها توانستند با گل دقیقه 89 تیمشان را 2 بر یک پیش اندازند ، گلی که برای صعود بابلی ها به خونه به لیگ برتر کافی نبود و در نهایت با کسب 64 امتیاز و گل زده کمتر نسبت به تیم هم استانی نساجی در جایگاه سوم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفتند و وادع تلخی با لیگ یک در این فصل را از آن خود کردند.
در پایان مسابقات امسال لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران به رقابت های فصل آینده لیگ برتر صعود کردند.
این درحالی است که تیم فوتبال خونه به خونه بابل بعد از ناکامی در صعود به لیگ برتر ، باید روز پنجشنبه درخرمشهر در دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور به مصاف استقلال تهران برود .
7327/1654

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا