وینالدوم : رم نشان داده است می تواند جبران کند ؛ ما هیچ ترسی نداریم


در آستانه دیدار با رم ، جورجینیو وینالدوم ، هافبک لیورپول همراه با یورگن کلوپ در نشست مطبوعاتی حاضر شد و گفت و گویی با خبرنگاران داشت. وی اعلام کرد رم ثابت کرده می تواند مقابل بزرگانی چون بارسلونا، کامبک بزند اما لیورپول هم نشان داده مقابل تیمی چون سیتی می تواند نتیجه را حفظ کند. به نقل از وبسایت رسمی یوفا، وینالدوم...

وینالدوم : می توانیم نتیجه را حفظ کنیم

وینالدوم : رم نشان داده است می تواند جبران کند ؛ ما هیچ ترسی نداریم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۵
وینالدوم : رم نشان داده است می تواند جبران کند ؛ ما هیچ ترسی نداریم

هافبک هلندی قرمزهای آنفیلد از جدال حساس المپیکو می گوید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آستانه دیدار با رم ، جورجینیو وینالدوم ، هافبک لیورپول همراه با یورگن کلوپ در نشست مطبوعاتی حاضر شد و گفت و گویی با خبرنگاران داشت. وی اعلام کرد رم ثابت کرده می تواند مقابل بزرگانی چون بارسلونا، کامبک بزند اما لیورپول هم نشان داده مقابل تیمی چون سیتی می تواند نتیجه را حفظ کند.

به نقل از وبسایت رسمی یوفا، وینالدوم گفت:

بعد از بازی رفت، مردم ناراحت بودند چون دو گل خوردیم، ولی ۵-۲ بردیم، پس در کل خوشحال بودیم. همان طور که مربی گفت، اگر به ما قبل از مسابقه گفته می شد که آیا حاضریم ۵-۲ رم را ببریم، راضی می شدیم. به نظرم سوار بر بازی بودیم، تیم بهتری بودیم و لایق پیروزی.

قبلا در لیگ قهرمانان اروپا اتفاقات عجیبی رخ دادند؛ رم پیش از این مقابل بارسلونا نشان داد که می تواند جبران کند و ما هم مقابل منچسترسیتی نشان دادیم که می توانیم برتری را حفظ کنیم.

دو تیم با اعتماد به نفس حضور دارند، یکی از عوض کردن نتیجه مطمئن است و دیگری از حفظ برتری. بازی جالبی می شود، ما نترسیدیم، ولی می دانیم که آنها چه توانایی دارند.

از وینالدوم در مورد حمله به شان کاکس هوادار لیورپول پرسیده شد که در درگیری های بازی رفت آسیب دید. آیا این مسئله تیم را تحت تاثیر قرار داده و آیا وینالدوم توصیه ای برای هواداران لیورپول دارد؟

هر چقدر که می توانید سرود بخوانید، تا جایی که می توانید بلندتر و از ما حمایت کنید. خوب است که به رم سفر می کنند تا از ما حمایت کنند، امیدوارم که بلند بخوانند. راستش، من تا روز بعد از مسابقه نمی دانستم چه شده بود. البته که خوشایند نیست متوجه شوید کسی آسیب دیده است. ما خیلی ناراحت شدیم، ولی مسائل زیادی هستند و باید ادامه دهیم. همه باید لذت ببرند. امنیت همه باید تضمین شود.

خوب نیست که از این مسائل برای انگیزه گرفتن استفاده کنید، چون در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ما خودمان انگیزه داریم. ارزش زیادی برای هواداران دارد، برای باشگاه و تیم.

در طول سالهای اخیر بارها نام وینالدوم در ارتباط با رم مطرح شده است. وی گفت:

حقیقت دارد، چند بار حرف زدیم، ولی در آخر باشگاه دیگری را انتخاب کردم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال جهان , لیگ قهرمانان اروپا
برچسب ها : رم, لیگ قهرمانان اروپا, لیورپول, هافبک لیورپول, وینالدوم

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مهدی طارمی نشریه پرتغالی را هیجان زده کرد !