با اپ Sweatcoin راه بروید، بدوید و ارز دیجیتال به دست آورید!


در عصری به سر میبریم که ارزهای دیجیتال یکی پس از دیگری ظهور کرده و هر یک سعی میکنند راه خود را به زندگی روزمره ما باز کنند. Sweatcoin ارز دیجیتالی است که به ازای فعالیتتان به شما پرداخت میشود. برای به دست آوردن این ارز دیجیتال، باید ابتدا برنامه Sweatcoin را دانلود کرده و آن را همیشه بر روی تلفن همراه خود در حال اجرا نگه دارید. هر زمانی که در...

0

در عصری به سر میبریم که ارزهای دیجیتال یکی پس از دیگری ظهور کرده و هر یک سعی میکنند راه خود را به زندگی روزمره ما باز کنند. Sweatcoin ارز دیجیتالی است که به ازای فعالیتتان به شما پرداخت میشود. برای به دست آوردن این ارز دیجیتال، باید ابتدا برنامه Sweatcoin را دانلود کرده و آن را همیشه بر روی تلفن همراه خود در حال اجرا نگه دارید. هر زمانی که در بیرون از خانه راه میروید یا در حال دویدن هستید، این برنامه قدم های شما را محاسبه کرده و بر اساس تعداد آنها ارز دیجیتال Sweatcoin را به شما پرداخت خواهد کرد. به ازای هر ۱۰۰۰ قدمی که برمیدارید کمتر از ۱ Sweatcoin را دریافت میکنید.

با اپ Sweatcoin راه بروید، بدوید و ارز دیجیتال به دست آورید!

معرفی اپلیکیشن Sweatcoin

بعد از این که به مقدار کافی Sweatcoin دریافت کردید، میتوانید آنها را جهت خرید مواردی همچون ساعت های اسپورت، کارت اعتباری آمازون، دانلود موسیقی، کتاب های الکترونیک، کارت های هدیه و… هزینه کنید. بر اساس اینکه Sweatcoin در هر زمان با کدام شرکت یا خورده فروشی به توافق برسد، پیشنهادات به طور مداوم تغییر میکنند. معاملات صورت گرفته توسط این شرکت با سایر خورده فروشی ها از طریق برنامه Sweatcoin که بر روی هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به صورت رایگان در دسترس میباشد قابل مشاهده است.

راه زیادی در پیش است…

محدودیت هایی در برابر این برنامه قرار دارد. اول اینکه شما تنها در صورتی میتوانید Sweatcoin های مدنظر خود را دریافت کنید که در حال دویدن و قدم زدن باشید. بنابراین با فعالیت هایی همچون شناکردن و دوچرخه سواری ارزی به شما تعلق نخواهد گرفت. شما همچنین باید فعالیت های خود را بیرون از خانه انجام دهید. این مهم به آن معناست که دویدن بر روی تردمیل نیز ارزی را برای شما به همراه نخواهد داشت. با این حال برخی از گزارشات میگویند که این برنامه قدم هایی که اطراف خانه برداشته میشود را حساب میکند. این برنامه چنین محدودیت هایی را جهت جلوگیری از هک شدن سیستم از طریق فعالیت های داخل خانه در نظر گرفته است. همچنین شرکت سازنده بیان کرده است که در حال توسعه یک الگوریتم برای رفع این مشکل میباشد.

یکی دیگر از محدودیت ها این است که باید تلفن همراه خود را همیشه به همراه داشته باشید. اگر موبایل خود را فراموش کنید یا علاقه ای به همراه داشتن آن در هنگام ورزش ندارید، ارزی نیز برای شما وجود نخواهد داشت. در حال حاضر هیچ راهی برای همگام سازی برنامه با ساعت هوشمند یا ردیاب تناسب اندام (fitness tracker) وجود نداشته و شرکت سازنده نیز چنین برنامه ای را در سر ندارد.

دیگر محدودیت برنامه به این مربوط میشود که باید همیشه و در همه حال بر روی تلفن همراه در حال اجرا باشد. اگر به برنامه ای دیگر سوایپ کنید یا از این برنامه خارج شوید، اپلیکیشن شمردن قدم های شما را متوقف خواهد کرد. خوشبختانه این برنامه دارای یک حالت صرفه جویی در باتری میباشد. اما با این وجود نظرهای متفاوتی در رابطه با میزان باتری که این برنامه استفاده میکند وجود دارد.

شاید بزرگترین عامل محدودکننده، محدودیتی باشد که برای کاربران در نظر گرفته و آن هم اینکه نمیتوانند بیش از ۵ سکه در روز را به دست آورند. البته برنامه به شما اجازه میدهد که با ارتقای سطح خود، درآمد بیشتری را به دست آورید که این امر نیز مستلزم پرداخت هزینه ای از سوی شماست. به عنوان مثال، پرداخت ۵ SWC از سوی شما سبب میشود به سطح Shaker برسید و بتوانید تا ۱۰ سکه در روز را به دست آورید. سطح بعدی Quaker نام داشته و میتوانید با پرداخت ۲۰ SWC در ماه، ۱۵ SWC در روز را به دست آورید. در آخر نیز سطح Breaker وجود داشته که با پرداخت ۳۰ SWC در ماه، خواهید توانست که ۲۰ Sweatcoin در روز را به دست آورید.

البته Sweatcoin اعلام کرده است که قصد دارد سطح Trouble Maker را نیز به اپلیکیشن خود اضافه کند. البته در رابطه با میزان Sweatcoin که کاربر باید بپردازد و اینکه تا چند Sweatcoin در روز را به دست خواهد آورد صحبتی به میان نیاورده است.

معامله نقدی؟ تا به این لحظه خیر

سوالی که بسیاری از کاربران جدید میپرسند این است که میتوانند Sweatcoinهای خود را به پول نقد یا کارت اعتباری PayPal تبدیل کنند یا خیر. در حال حاضر این قابلیت وجود ندارد. هرچند از زمانی که برنامه در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، شایعاتی وجود داشته است که چنین چیزی هدف نهایی برنامه خواهد بود.

علیرغم بیانیه های رسمی منتشر شده پیش از این، اولگ فومنکو بنیان گذار Sweatcoin در ماه ژانویه اعلام کرد که چشم انداز درازمدتش این است تا Sweatcoin مانند هر ارز دیجیتال دیگر مبادله شود. بنابراین میتوانیم بگوییم که امکان تبدیل Sweatcoin به پول نقد تا حدودی منتفی است.

منبع: digitaltrends

با اپ Sweatcoin راه بروید، بدوید و ارز دیجیتال به دست آورید! با اپ Sweatcoin راه بروید، بدوید و ارز دیجیتال به دست آورید!
با اپ Sweatcoin راه بروید، بدوید و ارز دیجیتال به دست آورید!
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

Current ye@r *

Leave this field empty


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان