تاریخ اکران فیلم Peter Rabbit 2 مشخص شد


تاریخ اکران فیلم Peter Rabbit 2 مشخص شد

شاید شماره اول Peter Rabbit بخاطر همزمان شدن اکرانش با فیلم Black Panther سر و صدای زیادی نکرد اما باز هم با این وجود عملکرد مناسب و قابل دفاعی از خود به جای گذاشت. به همین دلیل ساخته شدن فیلم Peter Rabbit 2 چندان هم دور از انتظار نبود. البته Peter Rabbit 2 تا سال 2020 اکران نخواهد شد. شماره...

شاید شماره اول Peter Rabbit بخاطر همزمان شدن اکرانش با فیلم Black Panther سر و صدای زیادی نکرد اما باز هم با این وجود عملکرد مناسب و قابل دفاعی از خود به جای گذاشت. به همین دلیل ساخته شدن فیلم Peter Rabbit 2 چندان هم دور از انتظار نبود. البته Peter Rabbit 2 تا سال 2020 اکران نخواهد شد.

شماره اول Peter Rabbit که اقتباسی از داستان‌هایی به قلم «بیاتریکس پاتر» (Beatrix Potter) بود، باجود اینکه زیر سایه فیلم بسیار موفق Black Panther قرار گرفت، اما باز هم توانست گلیم خود را از آب بیرون بکشد. این فیلم نقدهای چندان بدی دریافت نکرد و از نظر مالی هم با بودجه‌ای 50میلیون دلاری، بیش از 320میلیون دلار فروخت. درمیان بازیگران این فیلم نام چندان شناخته شده‌ای به چشم نمی‌خورد اما در میان گویندگان Peter Rabbit، چهره‌های شاخص و دوست‌داشتنی‌ای همچون «جیمز کوردن» (James Corden)، «مارگو رابی» (Margot Robbie) و خواننده محبوب و دوست‌داشتنی یعنی «سیا» (Sia) حضور دارند. ضمن اینکه «دیزی رایدلی» (Daisy Ridley) از سه‌گانه جدید Star Wars هم در این فیلم صداگذاری کرده بود.

با توجه به عملکرد متوسط شماره اول Peter Rabbit در زمینه جلب رضایت منتقدان و فروش بالا و طبیعتا سوددهی مناسبی که داشت، ساخته شدن فیلم Peter Rabbit 2 چندان هم دور از انتظار نبود. به احتمال بسیار زیاد، تمام بازیگرانی که در پاراگراف قبل به آن‌ها اشاره کردیم، در Peter Rabbit 2 هم حضور خواهند داشت. ضمن اینکه با توجه به فروش خوب شماره اول Peter Rabbit، می‌توانیم انتظار افزایش بودجه فیلم Peter Rabbit 2 را داشته باشیم که اگر این افزایش بودجه واقعا صورت بگیرد، احتمالا شاهد انیمیشن جذاب‌تری در شماره بعدی Peter Rabbit خواهیم بود چون تعداد قابل ملاحظه‌ای از بینندگان و منتقدان، معتقد بودند که جلوه‌های ویژه بکار رفته در شماره اول Peter Rabbit در حد سال 2018 نبود.

درنهایت هم اینکه فیلم Peter Rabbit 2 در سال 2020 اکران خواهد شد. اگر اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شود، حتما شما را در جریان آن قرار خواهیم داد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تاریخ اکران فیلم Peter Rabbit 2 مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان