سامسونگ در حال کار بر روی تولید یک گوشی هوشمند شفاف است!


سامسونگ در حال کار بر روی تولید یک گوشی هوشمند شفاف است!

اخبار حکایت از آن دارند که سامسونگ، این غول کره‌ای، به تازگی پتنت یک طراحی جدید را به ثبت رسانیده و گویا در حال کار بر روی تولید یک گوشی هوشمند شفاف است، گوشی‌ای که به هنگام استفاده از آن می‌توان فضای پشت‌اش را مشاهده کرد. نوشته سامسونگ در حال کار بر روی تولید یک گوشی هوشمند شفاف است! اولین بار در نت نوشت پدیدار شد.

0

اخبار حکایت از آن دارند که سامسونگ، این غول کره‌ای، به تازگی پتنت یک طراحی جدید را به ثبت رسانیده و گویا در حال کار بر روی تولید یک گوشی هوشمند شفاف است، گوشی‌ای که به هنگام استفاده از آن می‌توان فضای پشت‌اش را مشاهده کرد.

در صفحه نمایش این گوشی از عناصر مجازی در دنیای فیزیکی استفاده خواهد شد و امکان تجربه‌ی یک واقعیت افزوده را برای کاربر فراهم خواهد ساخت. سامسونگ نیز به مانند دیگر غول‌های دنیای فناوری به دنبال هر روشی برای به کار گیری واقعیت افزوده است، تکنولوژی‌ای که به گفته‌ی اپل بیش از واقعیت مجازی کاربرد و پتانسیل دارد. اما با این حال، سایر غول‌های فناوری سعی‌شان آن بوده و هست که از این تکنولوژی در همان طراحی سنتی گوشی استفاده کنند و به همین دلیل می‌توان گفت که استفاده‌ی سامسونگ از گوشی هوشمند شفاف برای به کار گیری تکنولوژی واقعیت افزوده به‌نوعی یک پیشرفت بزرگ است و نویدِ آن می‌دهد که در آینده‌ای نزدیک شاهد نسل جدیدی از اسمارت‌فون‌ها باشیم، نسلی که طراحی سنتی را پشت‌سر گذاشته و دارای طراحی شفاف هستند.

به هر صورت، نکته‌ی جالبی که در ارتباط با پتنت سامسونگ وجود دارد این است که، آن‌گونه که در این پتنت دیده می‌شود، گویا گوشی هوشمند شفاف سامسونگ تماماً شفاف نیست، بلکه صرفاً یک مربع در مرکز آن شفاف است و بالا و پایین، به مانند قبل، غیر شفاف خواهند بود.

سامسونگ در حال کار بر روی تولید یک گوشی هوشمند شفاف است!

نمایی کلی از طراحی گوشی هوشمند شفاف مد نظر سامسونگ

در آخر گفتنی است که هر شرکتی که یک پتنت ثبت کند لزوماً به معنای آن نیست که آن پتنت خیلی زود عملی خواهد شد، و اصلاً شاید هیچ زمان عملی نشود. اما با توجه به آن که رقابتی سخت میان سامسونگ و سایر رقبا، خصوصاً اپل، وجود دارد بعید نیست که در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد عملی شدن پتنت سامسونگ در ارتباط با تولید گوشی شفاف باشیم.

منبع:

tomsguide

سامسونگ در حال کار بر روی تولید یک گوشی هوشمند شفاف است! سامسونگ در حال کار بر روی تولید یک گوشی هوشمند شفاف است!
سامسونگ در حال کار بر روی تولید یک گوشی هوشمند شفاف است!
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

Current ye@r *

Leave this field empty

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها