امکان پخش ویدئو های فیس بوک و اینستاگرام در واتس اپ


امکان پخش ویدئو های فیس بوک و اینستاگرام در واتس اپ

هم رسان: واتس اپ که یکی از شرکت های تابعه فیس بوک است به تازگی تغییر جزئی اما کارآمدی داشته است. برنامه پیام رسان واتس اپ در جدیدترین به روز رسانی خود تغییر جزئی داشته است و هم اکنون می تواند ویدئوهای فیس بوک و اینستاگرام را بدون آنکه نیازی به جا به جایی در برنامه ها باشد ، پخش کند. به...

امکان پخش ویدئو های فیس بوک و اینستاگرام در واتس اپ

هم رسان: واتس اپ که یکی از شرکت های تابعه فیس بوک است به تازگی تغییر جزئی اما کارآمدی داشته است. برنامه پیام رسان واتس اپ در جدیدترین به روز رسانی خود تغییر جزئی داشته است و هم اکنون می تواند ویدئوهای فیس بوک و اینستاگرام را بدون آنکه نیازی به جا به جایی در برنامه ها باشد ، پخش کند.

به گزارش پایگاه خبری هم رسان و به نقل از ابرگیزمو، در واقع واتس اپ باید خیلی پیشتر از پخش درون برنامه ای ویدئوهای فیس بوک و اینستاگرام پشتیبانی می کرد، با در نظر گرفتن این نکته که هر سه سرویس بخشی از یک شرکت هستند.
کاربران هم اکنون با به روز رسانی برنامه واتس اپ خود می تواند ویدئوهای فیس بوک و اینستاگرام را درون این برنامه تماشا کنند. هنگامی که کاربران از فیس بوک یا اینستاگرام یکی از مخاطبین خود در واتس اپ ویدئو دریافت می کنند، می توانند ویدئو مذکور را درون واتس اپ مشاهده کند و نیازی به خارج شدن از برنامه و تماشای آن در فیس بوک یا اینستاگرام نیست.

امکان پخش ویدئو های فیس بوک و اینستاگرام در واتس اپاین قابلیت مدت ها پیش به این برنامه پیام رسان اضافه شده بود چراکه واتس اپ پیش از این می توانست ویدئوهای یوتیوب را در خلال گفتگوها نمایش دهد. مسئله ای که انتظار می رفت ابتدا با پشتیبانی از فیس بوک و اینستاگرام صورت بگیرد.
این قابلیت به همراه به روز رسانی امروز واتس اپ به آن اضافه شده است . همچنین در نسخه به روز شده آی او اس مدیران گروه می توانند موضوع، توضیحات و آیکون موضوع موجود را تغییر دهند. این تغییرات به زودی به نسخه ی اندروید این برنامه پیام رسان اضافه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...