رسمی: بازی PES 19 از سوی کونامی معرفی شد


رسمی: بازی PES 19 از سوی کونامی معرفی شد

چند روز پیش در طی بازی فوتبال بود که شایعه ساخت بازی PES 19 در فضای مجازی پیچید و حالا شرکت کونامی به صورت رسمی از ساخت این عنوان خبر داد و آن را معرفی کرده است. بازی PES 19 قرار است در تاریخ 28 آگوست (6 شهریور) برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه...

چند روز پیش در طی بازی فوتبال بود که شایعه ساخت بازی PES 19 در فضای مجازی پیچید و حالا شرکت کونامی به صورت رسمی از ساخت این عنوان خبر داد و آن را معرفی کرده است.

بازی PES 19 قرار است در تاریخ 28 آگوست (6 شهریور) برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود. البته عرضه بازی در اروپا با تاخیر دو روز همراه است. کونامی قول تغییرات در زمینه فیزیک حرکت توپ و بازیکنان را داده است و همچنین مثل قبل در این نسخه شاهد اضافه شدن انیمیشن‌های جدید، گرافیک بهبود یافته، منو جدید و چندین شادی پس از گل نو خواهیم بود.

یکی از اصلی‌ترین مشکلات این مجموعه این است که تیم‌های بسیار کمی در آن لایسنس شده‌اند که اشتیاق بازیکنان را کاهش می‌دهد و کونامی اعلام کرده است که تعداد زیادی باشگاه، استودیوم و لیگ‌های مختلفی را برای بازی PES 19 لایسنس کرده است ولی اسم هیچکدام را فاش نکرد. خبر نگران کننده در این مورد این است که این شرکت به تازگی لایسنس رقابت‌های لیگ‌قهرمانان اروپا را از دست داده است که به این معنی است که از ابتدا در بازی به شکل پیش شاهد وجود این بخش نخواهیم بود.

از آنجایی که در سال پیش شاهد عرضه بازی Fifa 18 برای نینتندو سوئیچ بودیم این احتمال وجود دارد که کونامی نیز برای این نسخه این کار را انجام دهد ولی هنوز در این مورد صحبتی نکرده است و باید منتظر پاسخ رسمی آن‌ها به این موضوع باشیم.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
رسمی: بازی PES 19 از سوی کونامی معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی