پخش زنده مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم از 9 شبکه تلویزیونی


پخش زنده مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم از 9 شبکه تلویزیونی

در ماه مبارک رمضان 9 شبکه تلویزیونی مراسم جزء خوانی قرآن کریم را به صورت زنده از اماکن مختلف به روی آنتن می‌برند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، شبکه یک سیما مراسم جزء خوانی قرآن کریم را هر روز ساعت ۴:۴۵ الی ۶ بامداد از حرم مطهر امام رضا(ع) پخش می‌کند.

بنا بر این گزارش، شبکه دو سیما نیز مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حرم حضرت معصومه(س) را ترتیل متعلق به نوجوانان است را ساعت ۱۱ الی ۱۲ به روی آنتن می‌برد.

شبکه سه سیما در ایام ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حرم حضرت معصومه(س) را از ساعت ۱۴:۴۵ الی ۱۶ پخش خواهد کرد.

در ایام ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حرم حضرت احمد‌بن موسی(ع) نیز ساعت ۱۱ الی ۱۲ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

شبکه پنج سیما نیز مراسم جزء خوانی قرآن کریم را از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ساعت ۱۴ الی ۱۵ پخش می‌کند و همچنین مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مشهد اردهال را از ساعت ۲:۳۰ الی ۳:۳۰ بامداد به روی آنتن خواهد برد.

مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر امام رضا(ع) نیز هر روز ساعت ۱۸ الی ۱۹ از شبکه افق پخش خواهد شد.

شبکه امید نیز هر روز مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حرم حضرت معصومه(ع) را که ویژه نوجوانان است، ساعت ۱۳ الی ۱۴ پخش می‌کند. تکرار این ترتیل‌خوانی از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

شبکه آموزش سیما نیز مراسم جزء خوانی قرآن کریم را از مرکز اصفهان و امامزاده نرمی(ع) هر روز ساعت ۱۶ الی ۱۷ پخش خواهد کرد و در نهایت شبکه قرآن و معارف سیما نیز مراسم جزء خوانی قرآن کریم را ساعت ۵ الی ۶ بامداد از امامزاده هلال‌ابن علی(ع) واقع در آران و بیدگل، ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۳۰ از حرم مطهر امام رضا(ع) و ساعت ۱۶ الی ۱۷ از حرم امام خمینی‌(ره) به روی آنتن خواهد برد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل