نماینده اصفهان از پاسخ‌های وزیر کشور درباره شیوه برخورد با قهوه‌خانه‌ها قانع شد


نماینده اصفهان از پاسخ‌های وزیر کشور درباره شیوه برخورد با قهوه‌خانه‌ها قانع شد

سخنگوی کمیسیون امور شوراهای مجلس علام کرد که نماینده اصفهان از پاسخ‌های وزیر کشور درباره شیوه برخورد با قهوه‌خانه‌ها قانع شد.

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم و سخنگوی کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز کمیسیون مبتوعش پرداخت و اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای بررسی سؤال تعدادی از نمایندگان مجلس تشکیل شد و شش نفر از نمایندگان مجلس در این جلسه سؤالات خود را مطرح کردند.

وی افزود: عبدالرضا مصری سؤالی را در مورد کانکس برای حادثه‌دیدگان زلزله کرمانشاه و عدم اقدامات لازم در این زمینه پرسید اما در نهایت از پاسخ‌های رحمانی فضلی قانع نشد به همین دلیل سؤال وی برای بررسی بیشتر به صحن علنی پارلمان ارجاع شد؛ همچنین در این جلسه علی مطهری نماینده تهران سؤال خود را درباره ممانعت از رأی‌گیری چهار میلیون نفر در انتخابات ریاست جمهوری پرسید و در نهایت از پاسخ‌های وزیر کشور قانع شد.

سخنگوی کمیسیون امور شوراهای مجلس در ادامه تصریح کرد: قاسم میرزایی سؤالی را درباره دستور قانونی انتقال بقعه مبارکه امامزاده هاشم از استان تهران به مازندران و تبعات ناشی از این دستور پرسید، همچنین محمدعلی کیخا نماینده زابل و زهک پرسشی را درباره فرایند توزیع، فروش و صادرات سوخت از طریق تعاونی‌های مرزی و بخش خصوصی در مناطق سیستان و بلوچستان مطرح کرد و از پاسخ‌های وزیر کشور قانع نشد.

سلیمی در ادامه عنوان کرد:‌ ولی‌الله داداشی نیز سؤال خود را درباره وضعیت ساختمان پلاسکو مطرح کرد که مقرر شد این موضوع از طریق دادسرا پیگیری شود. همچنین آقای داداشی خواستار مجازات یا برکناری افراد مؤثر در آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو شد، حسن کامران نماینده اصفهان نیز سؤال خود را درباره قهوه‌خانه‌ها و برخوردهای سلیقه‌ای و از دست دادن شغل برخی افراد به دلیل دستور قضایی به ویژه در استان اصفهان مطرح کرد که در نهایت از پاسخ‌های وزیر کشور قانع شد.

سخنگوی کمیسیون امور شوراهای مجلس در پایان خاطرنشان کرد: سیده حمیده زرآبادی نیز سؤالی را در مورد عملکرد پلیس اطفال و نصرالله پژمانفر پرسشی را در مورد عملکرد وزارت کشور در جلوگیری از شرکت‌های غیرقانونی که با همکاری کنسولگری عراق اقدام به صدور ویزا در ایام اربعین کردند و همچنین سیده فاطمه حسینی سؤالی را پیرامون برخوردهای جنسیتی تقدیم کمیسیون شوراها کرده بودند که برای طرح سؤال در جلسه حضور پیدا نکردند لذا این سؤالات به جلسه دیگر موکول شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟