برگزاری «جشن الفبا» در مدرسه‌حضرت زینب(س) بهمئی


گروه اجتماعی ـ جشن الفبای پایه اول ابتدایی در مدرسه حضرت زینب(س) شهر لیکک برگزار شد.

برگزاری «جشن الفبا» در مدرسه‌حضرت زینب(س) بهمئی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، فتحعلی آبشنگ، مدیر مدرسه حضرت زینب(س) شهر لیکک امروز، 24 اردیبهشت‌ماه از اینکه دانش‌آموزان در یک سال تحصیلی خواندن و نوشتن را یادگرفتند و سال آینده به پایه بالاتر می‌روند، اظهار خرسندی کرد و این موفقیت را به همه دانش‌آموزان و اولیاء تبریک گفت.
وی لازمه موفقیت دانش‌آموزان را همکاری اولیاء با مدرسه عنوان کرد.
همچنین، صمد راغ، آموزگار پایه اول این مدرسه نیز از اینکه دانش آموزان پایه اول را به پایان رساندند و سال آینده به پایه دوم می روند، به همه آنها تبریک گفت.
وی از اولیاء خواست که در تعطیلات تابستان برای دانش آموزان کتاب قصه و داستان‌های متناسب با سن آنها تهیه کنند و سعی کنند دانش‌آموزان از درس خواندن فاصله نگیرند .
در ادامه این مراسم دانش‌آموزان با خواندن حروف الفبا، شعر، روانخوانی و برنامه‌های شاد دیگر و گرفتن عکس یادگاری جشن را به پایان رساندند.
یادآور می‌شود، مراسم جشن الفبا جشنی برای کودکان اول ابتدایی است که در پایان سال و بعد از آموختن تمام حروف الفبای فارسی و به شکرانه با سواد شدن کودکان برگزار می‌شود .
جشن الفبای کلاس اول که به میمنت سواد آموزی کلاس اولی‌ها در روزهای آخر سال تحصیلی برگزار می‌شود دارای مراسمی شاد و پر از سرگرمی است.
منبع: آوای ماغر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید