طرح دانش‌آموزان سفیران سلامت در استان سمنان پیگیری می‌شود


طرح دانش‌آموزان سفیران سلامت در استان سمنان پیگیری می‌شود

سمنان - معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه طرح دانش آموزان سفیران سلامت در استان پیگیری می‌شود، گفت: این طرح به نهادینه شدن فرهنگ بهداشت در جامعه کمک می‌کند.


به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفاری صبح سه شنبه در آئین اختتامیه طرح ملی سفیران سلامت استان سمنان به میزبانی سالن همایش‌های زکریای رازی سمنان با بیان اینکه تحقق کامل طرح دانش آموزان سفیران سلامت در استان پیگیری می‌شود، ابراز داشت: با توجه به برزو آسیب های اجتماعی به ویژه در نوجوانان این طرح در واقع ضمن توجه به وضعیت بهداشت و سلامت دانش آموزان به موضوعات اجتماعی پیرامون آن ها نیز توجه دارد.

وی با بیان اینکه اجرای ۱۰۰ درصدی طرح دانش اموزان سفیران نیزامند همکاری آموزش و پرورش و خانواده ها است، افزود: دانش آموزان در انتقال مفاهیم سلامت و بهداشت به خانواده ها و اجتماع می توانند نقش محوری را ایفا کنند از این رو اجرای این طرح حائز اهمیت است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان سمنان بابیان اینکه اجرای طرح دانش آموزان سفیر سلامت در ایجاد نشاط اجتماعی موثر است، ابراز داشت: با ورود تکنولوژی‌های جدید و در دسترس بودن این ابزار برای دانش‌آموزان آن ها از تحرک کافی برخوردار نیستند لذا اجرای این طرح ها به تامین تحرک و شادابی خانواده ها کمک می کند.

صفاری در ادامه تصریح کرد: برای داشتن جوانانی که بتوانند آینده فردای کشور را بسازند نیازمند به سرمایه‌گذاری بر مقوله سلامت و بهداشت دانش آموزان هستیم لذا برای تامین اهداف تربیتی و تحقق سلامت در این حیطه باید به دنبال اجرای ۱۰۰ درصدی تحقق آن در مدارس باشیم.

وی افزود: مشارکت مدارس، دانش آموزان و آموزش و پرورش در اجرای این طرح می تواند جامعه را از حالت سستی و نخوت به سمت نشاط اجتماعی نجات دهد و از سوی دیگر با نهادینه شدن موضوع بهداشت به فرهنگ سازی این مقوله در جامعه موثر است.

کد خبر 4297394

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا