خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال بازی نقاب ها + قسمت آخر


خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال بازی نقاب ها + قسمت آخر سریال بازی نقاب ها به کارگردانی سیروس حسن پور و تهیه کنندگی علی مهام, این سریال در 40 قسمت برای پخش از شبکه دو تولید می شود که احتمالا اول تیر ماه سال 97 روی آنتن برود. فیلمنامه نویس برای به تصویر کشیدن … نوشته خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال بازی نقاب ها + قسمت آخر اولین بار...

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال بازی نقاب ها + قسمت آخر

سریال بازی نقاب ها به کارگردانی سیروس حسن پور و تهیه کنندگی علی مهام, این سریال در ۴۰ قسمت برای پخش از شبکه دو تولید می شود که احتمالا اول تیر ماه سال ۹۷ روی آنتن برود. فیلمنامه نویس برای به تصویر کشیدن آداب و سنن این منطقه سفر و تحقیقات بسیاری داشته است. یعنی حدود یک سال و نیم را صرف نگارش فیلمنامه کرده است. چون بحث قومیت مطرح است که بسیار مهم است. استان گلستان زیبایی های بسیاری دارد که از این نظر ما می توانیم تصویر زیبایی از این استان را به مخاطبان سریال ارائه بدهیم. ما در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه برای شما خلاصه داستان , عکسها و معرفی بازیگران سریال جدید بازی نقاب ها را آماده کردایم.

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال بازی نقاب ها + قسمت آخر

لوکیشن‌های زیبای این مجموعه شامل بندرترکمن، گنبدکاووس، آغلا و قمیشان بود است و بازیگران آن متشکل از بازیگران تهرانی و ترکمنی است.

خلاصه داستان بازی نقاب ها

«بازی نقاب ها» یک ملودرام عاشقانه است خلاصه قصه این سریال درباره اتفاقات میان دو طایفه ترکمن خواهد بود که سال‌هاست با هم کدورتو دشمنی دارند و بازی روزگار سرنوشتی متفاوت را برای آنها رقم می‌زند و مسئله دو عشق بین این دو طائفه ایجاد میشود که قصه پیرامون رابطه نفرت و عشق بین این دو طائفه را را روایت می‌ نماید و از آنجایی که ترکمن ها را با عناصر اسب و گندم می شناسند، این چند عنصر در این سریال نمود پیدا کرده است.

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال بازی نقاب ها + قسمت آخر

بازیگران سریال بازی نقاب ها

جعفر دهقان، آزیتا حاجیان، سیما خضرآبادی، منوچهر آذر، رزیتا غفاری، بابک انصاری، یلدا قشقایی، مهرداد ضیائی، فرهاد بشارتی و مهسا هاشمی بخشی از بازیگران این سریال هستند.

عوامل سریال بازی نقاب ها عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: عباس عسگری
صدابرداری: رضا کنشلو
مدیر تولید: سعید شرفی کیا
طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری.

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال بازی نقاب ها + قسمت آخر

این سریال فعلا زمان پخش مشخصی ندارد، اما در ۴۰ قسمت ۴۲ دقیقه ای تولید خواهد شد. تست گریم بازیگران انجام شده است که متشکل از بازیگران تهرانی و ترکمنی است. تصویربرداری این سریال نیز هم اکنون در حال انجام است. لوکیشن های این مجموعه شامل: بندرترکمن، گنبدکاووس، آغلا و قمیشان خواهد بود.تصویربرداریاین سریال در مجموع ۸ ماه به طول خواهد انجامید و تمام داستان نیز در استان گلستان خواهد گذشت.

مهام درباره داستان سریال عنوان کرد: «بازی نقاب ها؛ یک ملودرام عاشقانه است و از آنجایی که ترکمن ها را با عناصر اسب و گندم می شناسند، این چند عنصر در این سریال نمود پیدا کرده است. داستان سریال در رابطه با ترکمن هاست و اتفاقاتی که بین دو طایفه می افتد که سالها با هم کدورت دارند.

فیلمنامه نویس برای به تصویر کشیدن آداب و سنن این منطقه سفر و تحقیقات بسیاری داشته است. یعنی حدود یک سال و نیم را صف نگارش فیلمنامه کرده است. چون بحث قومیت مطرح است که بسیار مهم است. استان گلستان زیبایی های بسیاری دارد که از این نظر ما می توانیم تصویر زیبایی از این استان را به مخاطبان سریال ارائه بدهیم.»

در این سریال بین ۵۰ تا ۷۰ بازیگر ایفای نقش کرده اند از جمله: جعفر دهقان، آزیتا حاجیان، سیما خضرآبادی، منوچهر آذر، رزیتا غفاری، بابک انصاری، یلدا قشقایی، مهرداد ضیائی، فرهاد بشارتی و مهسا هاشمی.

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال بازی نقاب ها + قسمت آخر

به گزارش بانی فیلم، سریال «بازی نقاب ها» این روزها در لوکیشن کارخانه که یکی از مهمترین لوکیشن های سریال است و حدود ۱۰۰ دقیقه از سریال در این لوکیشن می گذرد، رسید.
مهام با اعلام این خبر افزود: پس از لوکیشن جنگل های هزارپیچ، تصویربرداری به لوکیشن کارخانه که یکی از سخت ترینلوکیشن های سریال است رسید. کلیه اتفاقات درباره گندم و درگیری آزیتا حاجیان با مافیای گندم در این لوکیشن انجام می شود که بازیگران تهرانی و ترکمنی و گرکانی بسیاری در این لوکیشن مقابل دوربین می روند.
وی همچنین عنوان کرد: جعفر دهقان نیز در کنار آزیتا حاجیان در این لوکیشن مقابل دوربین می رود. ما در این لوکیشن ۱۴ تا ۲۰ روز مستقر هستیم و از ۴۰ قسمت سریال، حدود ۱۰۰ دقیقه را در این لوکیشن ضبط می کنیم.
وی درباره بازیگران سریال نیز عنوان کرد: بابک انصاری آخرین بازیگری بود که به سریال پیوست. ما در پیش تولید همه بازیگران را انتخاب کرده ایم. ما در ۴۵ روز بازیگران محلی را نیز انتخاب کرده ایم. البته ممکن است در طول کار، یکی- دو بازیگر برای نقش های فرعی انتخاب شوند. اما کست اصلی بسته شده است.
«بازی نقاب ها» یک ملودرام عاشقانه است و از آنجایی که ترکمن ها را با عناصر اسب و گندم می شناسند، این چند عنصر در این سریال نمود پیدا کرده است. داستان سریال در رابطه با ترکمن هاست و اتفاقاتی که بین دو طایفه می افتد که سالها با هم کدورت دارند.
بازیگران سریال عبارت است از: آزیتا حاجیان، جعفر دهقان، منوچهر آذر، بابک انصاری، سیما خضرآبادی، رزیتا غفاری، مهرداد ضیائی، فرهاد بشارتی، یلدا قشقایی، مهسا هاشمی، رقیه نوچمنی، علی اصغر کیانی، فاطمه حسینی و….
عوامل اصلی سریال «بازی نقاب ها» عبرات است از: تهیه کننده: علی مهام، کارگردان: سیروس حسن پور، مشاور پروژه: رضا ابوفاضلی، نویسنده: بهنام علیزاده، مجری طرح: ذوالفقار قاسمی قزلجه، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، مدیر برنامه ریزی: حسین مشک آبادیان، مدیر تصویربرداری: عباس عسگری، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، صدابردار: رضا کنشلو، عکاس، تصویربردار پشت صحنه: مهدی رمضانزاده، طراح گریم: سودابه خسروی، مدیر تدارکات: مسعود شرفی کیا، منشی صحنه: یاسمن کفایتی، دستیار اول کارگردان: وحید کاشی، دستیار دوم کارگردان: مصطفی هادی، دستیار اول صحنه و لباس: حسین حاجی ابراهیمی، دستیار دوم صحنه و لباس: مجید صیدآبادی، دستیار برنامه ریز: مهدی رمضانزاده، دستیار اول تصویر بردار: محمد عسگری، مجریان گریم: فرزاد شیارکار، آیدین فرضی، دستیار تدارکات: مجتبی توکلی کشه، دستیار لباس: مهسا مرادی، دستیار صحنه: رضا روشنی، دستیار صدابردار: مجید صداقت، گروه تصویربرداری: نوید آقایی، حسن رستمی، سعید وحدانی، همیار تدارکات: مهدی رنجبر، امیرحسین نیازی، سینه موبیل: غلامرضا اسلامی.

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال بازی نقاب ها + قسمت آخر

تصاویر سریال بازی نقاب ها

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال بازی نقاب ها + قسمت آخر

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال بازی نقاب ها + قسمت آخر

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال بازی نقاب ها + قسمت آخر

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال بازی نقاب ها + قسمت آخر

مطالب مرتبط:

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال حکایت کمال+قسمت آخر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا