داستان سریال از یادها رفته + بازیگران سریال از یادها رفته


داستان سریال از یادها رفته + بازیگران سریال از یادها رفته سریال از یاد ها رفته به زودی پخش می شود سریال از یاد‌ها رفته سریالی جذاب ودیدنی با حال و هوایی تاریخی می باشد از یاد‌ها رفتهداستان دختر جوانی را روایت می کند که به دلیل تعارض عقایدش با ارزش ها و فرهتگ جامعه دچار … نوشته داستان سریال از یادها رفته + بازیگران سریال از یادها رفته...

داستان سریال از یادها رفته + بازیگران سریال از یادها رفته

داستان سریال از یادها رفته + بازیگران سریال از یادها رفته

سریال از یاد ها رفته به زودی پخش می شود

سریال از یاد‌ها رفته سریالی جذاب ودیدنی با حال و هوایی تاریخی می باشد از یاد‌ها رفتهداستان دختر جوانی را روایت می کند که به دلیل تعارض عقایدش با ارزش ها و فرهتگ جامعه دچار بحران هویت شده اما با گذشت زمان مشکلات حل می شود و به آرامش می رسد در ادامه با بازیگران سریال از یاد‌ها رفتهآشنا شوید .

۹۰ درصد از تصویربرداری سریال « از یاد‌ها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان انجام شده است. تصویربرداری این سریال تا پایان تیرماه ادامه دارد.

اسامی بازیگران سریال از یاد ها رفته :

تاکنون بازیگرانی همچون حسین یاری، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان نسب، مهرداد ضیایی جلوی دوربین رفته‌اند.

خلاصه داستان سریال از یاد ها رفته :

مجموعه تلویزیونی « از یاد‌ها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود، اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتار‌ها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد.

اسامی عوامل سریال از یاد ها رفته :

کارگردان: بهرام بهرامیان، نویسندگان: حامد افضلی، رویا خسرونجدی، مدیر هنری: آیدین ظریف، مدیر تصویربرداری: ایرج عاشوری، طراح گریم: مهین نویدی، تدوین: شوکا زندباف، طراح لباس: غزل آلوسی، صدابردار: محمدعلی درگاهی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: فرزاد رحمانی، مدیران تولید: سید دانیال کاشانچی، مهدی تحویلیان، مدیر تدارکات: حسین میرزا محمدی، عکاس: متین تحویلیان، پریدخت اصباح، کارگردان پشت صحنه: هوشنگ فلاح رضایی، تهیه‌کننده: اکبر تحویلیان.

داستان سریال از یادها رفته + بازیگران سریال از یادها رفته

سریال «از یادها رفته»، به کارگردانی بهرام بهرامیان در مراحل تصویربرداری به نیمه رسید.

به گزارش آی فیلم و به نقل از روابط‌ عمومی سریال «از یادها رفته»، بیش از سه ماه از آغاز تصویربرداری سریال «از یادها رفته» گذشته و تاکنون بیش از ۹۰ جلسه تصویربرداری انجام شده است.

به تازگی بیتا فرهی به جمع بازیگران این مجموعه تلویزیونی اضافه شده و در نقش شکوه سلطنه جلوی دوربین رفته است.

شکوه سلطنه در سریال «از یادها رفته» شخصیتی اشراف‌زاده، پرقدرت و صاحب اموال است که پسرش عاشق دختری از طبقه پایین جامعه می شود.

پیش از این بازیگرانی همچون حسین یاری، هلیا امامی، میترا حجار، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان نسب به این سریال پیوسته و جلوی دوربین رفتند.

مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» را اکبر تحویلیان تهیه کرده و یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می‌شود.

تصویربرداری این سریال علاوه در تهران در سایر شهرستان‌ها و در لوکیشن‌های متفاوت انجام می‌شود.

داستان سریال از یادها رفته + بازیگران سریال از یادها رفته

اکبر تحویلیان تهیه کننده تلویزیون و سینما درباره آخرین مراحل تولید سریال “از یادها رفته” گفت: 20 درصد از فیلمبرداری سریال “از یادها رفته” به پایان رسیده است و با توجه به روند تولید فکر می‌کنم در سال 97 نیز ساخت اثر ادامه داشته باشد.

وی درباره لوکیشن و بازیگران حاضر در سریال “از یاد رفته ها” اظهار کرد: فیلمبرداری در شهرک غزالی انجام می‌شود و بازیگران بسیاری در “از یادها رفته” حضور دارند، آخرین بازیگر که به مجموعه اضافه شد “کامران تفتی” بود و در ادامه کار نیز قرار است بازیگران جدید زیادی به گروه اضافه شوند.

تهیه کننده “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” درباره بازیگرانی که تا کنون جلوی دوربین سریال “از یادها رفته” بازی کرده اند بیان کرد: بازیگرانی همچون حسین یاری، هلیا امامی، میترا حجار، بیتا فرهی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان نسب و کامران تفتی به این سریال پیوسته و جلوی دوربین رفته اند.

تحویلیان درباره شرایط تولید “از یادها رفته” و فضای کار خاطرنشان کرد: تولید هر اثری قطعاً سختی‌های خود را دارد و بی اشکال نیست اما تولید “از یادها رفته” به خوبی جلو می‌رود و فضای کار و تعامل عوامل نیز بسیار خوب است.

داستان سریال از یادها رفته + بازیگران سریال از یادها رفته

گفتنی است؛ تصویربرداری سریال “از یادها رفته” از مرداد ماه آغاز شده و تاکنون بیش از ۱۱۰ جلسه از تصویربرداری سریال گذشته است و گروه سازنده تمام ایام هفته از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ در شهرک سینمایی غزالی مشغول بکار هستند.

مجموعه تلویزیونی “از یادها رفته” به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد.

مطالب مرتبط:

داستان قسمت آخر سریال رهایم نکن+عکس بازیگران سریال رهایم نکن

زمان شروع و مهمانان برنامه ماه عسل 97 | تیتراژ ماه عسل 97

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال بازی نقاب ها + قسمت آخر

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال حکایت کمال+قسمت آخر




تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟