64 کشته و زخمی براثر تیراندازی های 24 ساعت گذشته در آمریکا


64 کشته و زخمی براثر تیراندازی های 24 ساعت گذشته در آمریکا

71 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 19 نفر کشته و 45 نفر زخمی شده اند.

64 کشته و زخمی براثر تیراندازی های 24 ساعت گذشته در آمریکابه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ، براساس گزارشهای دریافتی ، تا کنون 71 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 19 نفر کشته و 45 نفر زخمی شده اند.
به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا، در یک مورد از تیراندازی های گزارش شده در شهر "اسمتبرگ" در ایالت ویرجینیای غربی دو نفر کشته شدند. پلیس علت حادثه را اختلافات خانوادگی و حادثه را قتل و خودکشی توصیف کرد. همچنین در حادثه تیراندازی در شهر "پاندر" در ایالت تگزاس پنج نفر کشته شدند. در این حادثه یک نفر نیز زخمی شد. سه تن از قربانیان این حادثه که به دلیل اختلافات خانوادگی درگرفت، کودکان زیر 10 سال هستند. پلیس می گوید مرد 29 ساله آمریکایی، سه کودک خردسال خود و همچنین نامزد همسر سابقش را به قتل رساند و همسر سابق خود را نیز زخمی کرد. همچنین تیراندازی در شهر چلسی در ایالت ماساچوست به زخمی شدن دو نفر منتهی شد. پلیس اعلام کرد مظنون حادثه فراری است. دو قربانی این حادثه، 18 و 27 ساله هستند. تیراندازی در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا نیز دو زخمی در پی داشت. پلیس اعلام کرد در این حادثه، به یک منزل مسکونی در این شهر حمله شد. تیراندازی دیگری در شهر "فورت وین" در ایالت ایندیانا نیز دو زخمی در پی داشت که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است. تیراندازی دیگری در همین شهر به زخمی شدن سه نفر منجر شد. پلیس می گوید درگیری و تیراندازی بین سرنشینان دو خودرو روی داد.
تیراندازی در شهر کلمبوس در ایالت اوهایو نیز دو زخمی در پی داشت. پلیس این حادثه را نیز نتیجه درگیری میان سرنشینان دو خودرو اعلام کرد. سه نفر نیز در پی اختلافات خانوادگی در شهر "لینچبرگ" در ایالت ویرجینیا زخمی شدند. همچنین دو نفر در شهر "مریل ویل" در ایالت ایندیانا کشته شدند. پلیس علت این حادثه را اختلافات خانوادگی و حادثه را از نوع قتل و خودکشی توصیف کرد.
تیراندازی در شهر "مونت گومری" در ایالت آلاباما نیز به زخمی شدن دو نفر منجر شد. پلیس علت این حادثه را نیز اختلافات خانوادگی برشمرد.
بیست و چهار مورد از تیراندازی هایی که در این مدت زمان رخ داد، هیچ کشته یا زخمی نداشته است.
مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارشهای روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت سه شنبه تا چهارشنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اعلام کرد. بر این اساس 130 مورد تیراندازی در این مدت رخ داد که بر اثر آنها، 27 نفر کشته و 72 نفر زخمی شدند. 50 مورد از حوادثی که در این مدت رخ داد، کشته یا زخمی نداشته است.
بر این اساس طبق گزارشهای منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته 201 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 46 نفر کشته و 117 نفر زخمی شدند.
با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع این حوادث کامل می شود، آمار تیراندازی های دوره بیست و چهار ساعته چهارشنبه تا پنجشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز جمعه نهایی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید