رکوردشکنی‌های فیلم Deadpool 2 آغاز شد!


رکوردشکنی‌های فیلم Deadpool 2 آغاز شد!

فیلم Deadpool 2 هم بالاخره اکران شد و از حالا باید منتظر جابه جا شدن رکورد‌های بی‌شماری توسط این فیلم باشیم. Deadpool 2 توانست رکوردی که سال گذشته فیلم IT به نام خودش ثبت کرده بود را بشکند و بیشترین فروشی که تا به حال یک فیلم با درجه‌بندی سنی R در روز اول اکرانش داشته، را تجربه کند. سال 2018...

فیلم Deadpool 2 هم بالاخره اکران شد و از حالا باید منتظر جابه جا شدن رکورد‌های بی‌شماری توسط این فیلم باشیم. Deadpool 2 توانست رکوردی که سال گذشته فیلم IT به نام خودش ثبت کرده بود را بشکند و بیشترین فروشی که تا به حال یک فیلم با درجه‌بندی سنی R در روز اول اکرانش داشته، را تجربه کند.

سال 2018 تاکنون سالی بسیار پربرکت برای مارول و طرفدارانش بوده است! مارول استارت کار خودش را امسال با فیلم Black Panther زد و پس از موفقیت‌های عظیم این فیلم، Avengers: Infinity War را اکران کرد که این فیلم هم هم به معنی واقعی کلمه موفق عمل کرده است. فیلم Avengers: Infinity War باوجود اینکه زمان چندان زیادی از اکرانش نگذشته، اما تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ شده است و اکثر منتقدان و بینندگان فیلم هم از این اثر رضایت داشته‌اند. اما باوجود اینکه هنوز دنیای بلاک‌باسترها از تب و تاب Avengers: Infinity War نیافتاده، FOX یکی دیگر از ابرقهرمانان مارول را به پرده سینماها آورد که این فیلم هم برای شکست رکوردهای تجاری، تنها به یک روز نیاز داشت! این موضوع در کنار نمره‌ها و امتیازات قابل قبولی که Deadpool 2 از منتقدان و سایت‌های سینمایی گرفته، باعث می‌شود از همین حالا موفقیت این فیلم را تضمین شده بدانیم.

نقد و بررسی‌های فیلم Deadpool 2 منتشر شد

همان‌طور که در ابتدای متن هم به آن اشاره شد، فیلم Deadpool 2 توانست رکورد «بیشترین فروش یک فیلم با درجه‌بندی سنی R در روز اول اکرانش» را از چنگ IT درآورد و به نام خودش ثبت کند. به گزارش THR، فیلم Deadpool 2 در روز اول اکرانش توانست 53.3میلیون دلار در خاک آمریکا فروش داشته باشد که این رقم تقریبا 3میلیون بیشتر از 50میلیون دلاری که IT سال گذشته در روز اول اکرانش فروخت، است. ضمن اینکه فیلم Deadpool 2 را به طور همزمان 4,349سینما اکران کردند که از این نظر هم این فیلم رکورد بیشترین تعداد اکران را در میان تمام آثار استودیو FOX در اختیار دارد. رکورددار تعداد اکران همزمان هم هم‌اکنون در اختیار Avengers: Infinity War است که توسط استودیو دیزنی اکران شده است.

رکوردشکنی‌های فیلم Deadpool 2 آغاز شد!

اما نکته جالبی که در باکس‌آفیس به چشم می‌خورد این است که فیلم Avengers: Infinity War از زمانی که اکران شد تا الان رتبه اول را در جدول باکس‌آفیس در اختیار داشت و حالا با سپردن تاج و تخت به یکی دیگر از آثار ابرقهرمانی مارول، می‌تواند با خیالی آسوده به رتبه دوم نقل مکان کند! انتظار می‌رود فیلم Deadpool 2 این هفته 150میلیون دلار بفروشد و Avengers: Infinity War هم فروشی حول و حوش 28تا 30میلیون دلار را در این هفته تجربه کند. البته فیلم Avengers: Infinity War هم‌اکنون 1.7میلیارد دلار در سرتاسر دنیا فروش داشته است که از این نظر می‌توان با اطمینان گفت Deadpool 2 با توجه به درجه‌بندی سنی و خب تنها بودنش (فراموش نکنیم که Avengers: Infinity War پرابرقهرمان‌ترین فیلم تاریخ است) مطمئنا به این رقم نخواهد رسید. ضمن اینکه این 1.7میلیارد دلار هم کماکان در حال بیشتر شدن است و شاید حتی به 2میلیارد دلار و یا بیشتر هم برسد…

درنهایت هم با بیان این جمله ناامیدکننده که ما ایرانی‌ها برای تماشای این فیلم با کیفیت بلوری باید حدودا 6ماه صبر کنیم، این متن را به پایان می‌رسانیم!

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
رکوردشکنی‌های فیلم Deadpool 2 آغاز شد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی