استفاده از سیتسم فنآوری نوین در بهزیستی موجب ارتقاء خدمات می شود


استفاده از سیتسم فنآوری نوین در بهزیستی موجب ارتقاء خدمات می شود

قزوین- رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور گفت: با استفاده از تجهیزات مدرن و امکانات به روز زمینه افزایش کیفیت خدمات بهزیستی و رضایت مردم فراهم می شود.


به گزارش خبرنگار مهر، فریبا نریمانی در نشست مدیرکل و معاونان بهزیستی استان قزوین که چهارشنبه شب برگزار شد اظهارداشت: برای ارائه خدمات کیفی و نوین به مددجویان و افراد تحت پوشش و گروههای مختلف مردم استفاده از فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری در سازمان بهزیستی ضروری است.

وی گفت: با ابلاغیه دولت مبنی بر استقرار دولت الکترونیک در کشور تا پایان دولت دوازدهم تصریح کرد: اصلاح روشهای گذشته و الکترونیکی کردن فرایندها اقدام ارزشمندی است که با همکاری همه استانها امیدواریم در مسیر جلب رضایت مردم گامهای مهمی برداریم.

استفاده از سیتسم فنآوری نوین در بهزیستی موجب ارتقاء خدمات می شود

بریمانی بیان کرد: واگذاری فعالیتهای مرتبط با سلامت اجتماعی به سازمان بهریستی بیانگر اهمیت کار و جایگاه ارزشمند این سازمان است که سلامت اجتماعی جامعه را به این نهاد واگذار کردند تا با حدود ۱۵۰ فعالیت در این عرصه نیز ایفای نقش کند.

وی تصریح کرد: اهتمام بر رساندن سازمان به جایگاه واقعی خود به عنوان متولی سلامت اجتماعی وظیفه سنگینی است و همه باید برای رسیدن به اهداف متعالی سازمان تلاش کنند.

بریمانی با تاکید بر ایجاد اتاق فکر و حرکت به سوی آینده پژوهی عنوان کرد و گفت: توجه به زیرساختها و استفاده از فرصتهای موجود، توجه به اصلاح امور و الکترونیکی کردن فرایندها، ایجاد سامانه های کاربردی مناسب، پاسخگویی به موقع به بخشنامه ها، استاندارد سازی کارها از مهمترین اولویت های ما در سال جاری است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور در ادامه برای اصلاح زیرساخت های ارتباطی بهزیستی قزوین با اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار موافقت کرد.

کد خبر 4305041

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


محبی در آستانه کسب یک جایزه جدید