برگزاری تفسیر محور جلسات قرآن در رامهرمز


برگزاری تفسیر محور جلسات قرآن در رامهرمز

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز گفت: بیان مفاهیم آیات تلاوت شده توسط مبلّغان بخشی از برنامه‌ روزانه جمع خوانی قرآن در شهرستان است است، با توجه به اینکه هدف ما عمل به قرآن کریم است و این نیازمند فهم پیام قرآن کریم است، سعی شده است که جلسات تلاوت قرآن تفسیر محور باشد.

برگزاری تفسیر محور جلسات قرآن در رامهرمز

حجت‌الاسلام ابوالقاسم عسکرزاده مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با بیان اینکه امسال ماه مبارک رمضان با شور مضاعفی نسبت به سال گذشته در شهرستان همراه است، گفت: برنامه‌های ماه مبارک با برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ به منظور آماده سازی مبلّغان برای بهره برداری از ماه رمضان و همچنین یک محفل انس با قرآن در شهرستان آغاز شد.

وی اظهار کرد: تمام مساجد شهرستان جلسات روزانه جزءخوانی قرآن کریم به مناسبت ماه رمضان برگزار کرده‌‍اند. بیان مفاهیم آیات تلاوت شده توسط مبلّغان بخشی از برنامه‌ روزانه جمع خوانی قرآن است. با توجه به اینکه هدف ما عمل به قرآن کریم است و این نیازمند فهم پیام قرآن کریم است، سعی شده است که جلسات تلاوت قرآن تفسیر محور باشد.

عسکرزاده افزود: یکی از اتفاقات خوب در ماه رمضان امسال این است که طوایف ساکن شهرستان نیز جلسات جزءخوانی در منازل به صورت خانوادگی برگزار می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز اظهار کرد: حدود 70 مبلّغ بومی و غیر بومی در ایام این ماه در نقاط مختلف شهرستان به تبلیغ می‌پردازند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند