دو مشتری دست به نقد برای خرید گرت بیل


نام گرت بیل با درخشش در فینال لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر بر سر زبان ها افتاد و اخباری مبنی بر احتمال جدایی وی از کهکشانی ها منتشر گردید. به گزارش Sky Sports، در صورت جدایی گرت بیل از رئال مادرید، تاتنهام هاتسپر مقصد وی نخواهد بود و اسپرز علاقه ای به جذب وی در تابستان جاری نخواهد داشت. گرت بیل تا سال 2022 با لوس بلانکوس قرارداد دارد و...

دو باشگاه بایرن و یونایتد کاندیدای اصلی امضای قرارداد با گرت بیل خواهند بود

دو مشتری دست به نقد برای خرید گرت بیل

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۸
دو مشتری دست به نقد برای خرید گرت بیل

گرت بیل علاقه مند است راهی بایرن مونیخ شود، اما برای رخ دادن این انتقال باید سیاست های نقل و انتقالاتی قهرمان بوندسلیگا تغییر کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نام گرت بیل با درخشش در فینال لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر بر سر زبان ها افتاد و اخباری مبنی بر احتمال جدایی وی از کهکشانی ها منتشر گردید.

به گزارش Sky Sports، در صورت جدایی گرت بیل از رئال مادرید، تاتنهام هاتسپر مقصد وی نخواهد بود و اسپرز علاقه ای به جذب وی در تابستان جاری نخواهد داشت. گرت بیل تا سال ۲۰۲۲ با لوس بلانکوس قرارداد دارد و با توجه به دستمزد وی، هرگونه قراردادی برای بازگشت به تاتنهام بعید به نظر می رسد.

از سویی Sport Bild گزارش داد ستاره تیم ملی ولز علاقه مند است راهی بایرن مونیخ شود. بایرن مونیخ و منچستریونایتد کاندیدای اصلی امضای قرارداد با گرت بیل هستند، اما انتظار می رود رئال مادرید برای فروش وی حدود ۱۰۰ میلیون یورو مطالبه نماید. این در حالیست که بر سر هزینه های نقل و انتقالاتی باواریا در تابستان اختلاف نظرهای فراوانی میان سران بایرن مونیخ وجود دارد و این باشگاه تنها در صورت تجدیدنظر در سیاست هایش می تواند برای بیل اقدام نماید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال اسپانیا , فوتبال جهان
برچسب ها : باشگاه رئال مادرید, بایرن مونیخ, گرت بیل, منچستریونایتد, مهاجم ولزی رئال مادرید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی