بازداشت دبیر جنبش عدالتخواهی به دیدار دانشجویی رهبر انقلاب ارتباطی ندارد


بازداشت دبیر جنبش عدالتخواهی به دیدار دانشجویی رهبر انقلاب ارتباطی ندارد

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه گفت: موضوع آزادی دبیر این اتحادیه دانشجویی در حال پیگیری است و با این وجود این برخود غلط هیچ ربطی به دیدار دانشجویی رهبر انقلاب ندارد.

امین سردارآبادی عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به بازداشت محمد جواد معتمدی‌نژاد، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: گفت: متاسفانه امروز قبل از ظهر محمد جواد معتمدی، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی به همراه سید میثم صفائیان، لیدر راننده‌های معترض به فساد در سیستم حمل و نقل که برای سرکشی به پایانه بار تهران (اکبرآباد) رفته بود در بدو ورود بازداشت شدند.

وی افزود: موضوع آزادی این دو نفر در حال پیگیری است و با این وجود این برخود غلط هیچ ربطی به دیدار دانشجویی رهبر انقلاب ندارد و ورشکستگان سیاسی نباید این موضوع را دست آویزی برای ابراز وجود خود در فضای سیاسی قرار دهند.

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه گفت: یکی از مسائلی که در دیدار دانشجویی امسال مورد تاکید همه جریانات دانشجویی با سلایق سیاسی مختلف قرار گرفت بحث برخورد‌های غلط و ناصواب با اعتراضات صنفی بوده است اما با وجود این کماکان شاهد برخورد با اعتراضات صنفی رانندگان برخورد می‌شود. هستیم، رخورد‌های امنیتی غلط با مسائل صنفی، مساله‌ای را حل نمی‌کند.

سردارآبادی ادامه داد: جنبش عدالتخواه از چند سال گذشته پیگیر حل مشکلات و بی عدالتی در سیستم حمل و نقل کشور بوده است.دامن زدن به حواشی در رسانه‌ها ظلم به مطالبات بر حق کامیون دار است و از رسانه‌ها می‌خواهیم تا تریبون، رانندگان در مقابل وزارت راه و شهر سازی باشند و از وزارت راه و شهرسازی مطالبه کنند که در این چند سال وزارت راه چه اقدامی برای حل مشکلات رانندگان کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!