بازی Crackdown 3 لغو نشده است


بازی Crackdown 3 لغو نشده است

بازی Crackdown 3 از عناوین انحصاری شرکت مایکروسافت است که روند ساخت و توسعه طولانی مدتی را پشت سر گذاشته و همواره طرفداران را چشم انتظار خود باقی گذاشته است. با این حال، هر از چندگاهی خبری از این بازی منتشر می‌شود و بازیکنان را امیدوار نگه می‌دارد اما به تازگی اتفاق عجیبی رخ داده که باعث شده تا بازیکنان فکر کنند روند ساخت بازی Crackdown...

بازی Crackdown 3 از عناوین انحصاری شرکت مایکروسافت است که روند ساخت و توسعه طولانی مدتی را پشت سر گذاشته و همواره طرفداران را چشم انتظار خود باقی گذاشته است. با این حال، هر از چندگاهی خبری از این بازی منتشر می‌شود و بازیکنان را امیدوار نگه می‌دارد اما به تازگی اتفاق عجیبی رخ داده که باعث شده تا بازیکنان فکر کنند روند ساخت بازی Crackdown 3 لغو شده است.

به تازگی در بخش پیش خرید‌های وب‌سایت آمازون، مشکلاتی پیش آمده که باعث شده تا بازی‌بازان نسبت به لغو شدن بازی Crackdown 3 که قرار است برای پلتفرم‌های ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان عرضه شوند، شک و تردید داشته باشند. با این حال، با توجه به شفاف سازی‌هایی که انجام شده، به نظر می‌رسد که قضیه اصلا این گونه نیست. کارگردان Microsoft Studios، آقای Adam Isgreen خیلی زود در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که روند ساخت بازی Crackdown 3 همچنان به صورت فعال دنبال می‌شود. شما می‌توانید این توییت را در زیر مشاهده کنید:

آدام شایعه لغو شدن Crackdown 3 را به دلیل یک گلیچ در بخش پیش‌خرید آمازون می‌بیند و با خود فکر می‌کند که «چه جالب است»… در همان هنگام او به سمت کیت توسعه خود بازمی‌گردد و آخرین بیلد Crackdown 3 را بوت می‌کند.

(راهنمایی: لغو نشده است)

علاوه‌بر این، مدیر کل بخش بازاریابی ایکس‌باکس، آقای آرون گرینبرگ نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کرده که لغو شدن پیش خرید بازی Crackdown 3 به خاطر یک سری مشکلات فنی ساده بوده که برروی سیستم‌های آمازون اثر گذاشته است. توییت آقای گرینبرگ را در زیر مشاهده می‌کنید:

تیم سازنده به خاطر طرفدارانمان به کار سخت برروی بازی ادامه می‌دهد. برای هر گونه سوالی که به سفارش‌ها مربوط می‌شود، شما باید مستقیما با آمازون ارتباط برقرار کنید.

تیم سازنده همچنین تایید کرده که دلیل رخ دادن این اتفاق، مشکل فنی از طرف آمازون بوده است و برروی آن کار می‌شود. امیدوارم که این کمک کند!

این اطلاعیه‌ها از مسئولین می‌تواند موجب آسوده خاطر شدن طرفداران و چشم انتظاران بازی Crackdown 3 شود. با این حال، قطعا طرفداران انتظار دارند تا مایکروسافت و تیم ایکس‌باکس در نمایشگاه E3 2018 از این بازی اطلاعات و نمایش‌های بیشتری را منتشر کند و یک تاریخ انتشار دقیق و محکم برای آن در نظر بگیرد. آخرین باری که از بازی Crackdown 3 خبر شنیدیم، به تاخیر در تاریخ انتشار آن (تا فصل بهار) مربوط بود اما فصل بهار هم رو به اتمام است و خبری از بازی نیست. با این حال، می‌توانید امیدوار باشیم که بازی Crackdown 3 در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های ویندوز 10 و ایکس‌‌باکس وان منتشر خواهد شد و اعضای سرویس Xbox Game Pass می‌توانند آن را در هنگام انتشار، بدون پرداخت هیچ گونه مبلغی دریافت نمایند.

نظر شما در مورد بازی Crackdown 3 چیست؟
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Crackdown 3 لغو نشده است

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مریلین منسون در سریال The Stand که اقتباسی از کتاب استفن کینگ است بازی خواهد کرد